Knipperende verlichting op vaste tijden

Inmiddels heb ik ook het Fibaro systeem aangeschaft.
Hierbij ook 3x een Fibaro dimmer 2 aangesloten.
Hiervan 1x met 230V halogeen verlichting, hierop geen problemen met knipperen.
2 dimmers dimmen 12V halogeen verlichting (>25W), en hier had ik wel problemen.
Niet wat lichtjes knipperen tijdens TF signalen, maar echt stevig knipperen, elk moment van de dag, en op vrijwel elke dimstand.
Soms lange tijd niet, maar soms zo erg dat we er soms van schrokken, de spotjes flitsen dan echt.
Voorheen had ik de Klikaanklikuit dimmers, en die knipperden niet of vrijwel niet (een enkele keer heel zacht, dat zag je bijna niet). Aan de situatie is niets veranderd, behalve dat ik de Klikaanklikuit dimmer vervangen heb voor een Fibaro dimmer.
Mooi balen dacht ik.
Ik heb nog niet heel veel ervaring met het systeem, maar wat bij mij werkte was het volgende:

Ik had de dimmers aangesloten met nul.
Ik heb toen parameter 35 op 2 gezet, wat er voor zorgt dat de dimmer na elke spannnigsuitval opnieuw gaat kalibreren.
Vervolgens heb ik de spanning er af gehaald, de nul losgehaald, en vervolgens de spanning er weer opgezet (dus zonder nul).
Hierna kalibreert de dimmer opnieuw.
Achteraf parameter 35 weer op 1 gezet.
Ik heb nu geen last meer van knipperende verlichting.
Nadeel is wel dat het dimbereik wel iets minder groot is, maar dat had ik in de eerste instantie niet eens door.
Zet je het maximale dimbereik handmatig (parameter 1 en 2) weer omhoog zorgt dat voor een foutmelding, waarna de verlichting direct uitschakelt.

Wellicht zijn er nog andere/betere manieren, maar bij mij werkte het in iedergeval, ik ben van het knipperen af.
Mocht ik nog een betere manier vinden laat ik het hier wel even horen.
Of het voor LED ook werkt weet ik niet (ik heb niet zoveel met LED, behalve dan voor de buitenverlichting en wat RGB(W) lampen/led strips).
Misschien is het te proberen.

Edit: