Gifjes verdwenen.

Tidak Ada

Golden Member

Mist het nu zo, of is er iets anders aan de hand?
Het veld van mijn avatar is ineens leeg, net als bij veel anderen....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Nou, ik had er een ingevoerd, en die heb ik in een draad werkelijk nog nooit te voorschijn zien komen...

In mijn profiel zie ik hem wel.

Shiptronic

Overleden

beide avatars zijn hier zichtbaar

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Willie W

Golden Member

Dat is dan wel vreemd, ik zie bij niemand een avatar.

RAAF12

Golden Member

WJC en Ship zijn zichtbaar die van mij ook.

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op zondag 17 april 2016 01:16:40 (23%)

Hier dezelfde beleving als die van Willie, ik zie nergens een Avatar...

Ben er ook niet echt naar op zoek geweest.

Wel naar de mogelijkheid van het versturen van een PB/IM. Sinds de meeting van gisteravond weet ik dus dat, wonderlijk genoeg, dit forum deze handigheidheid niet biedt.

Tidak Ada

Golden Member

Ik heb niets veranderd en vanmiddag kon ik ze nog gewoon zien.
Ik zie nu af-en-toe het bekende zwarte vlakje met een wit kruisje, maar meestal is het gewoon blanco.

Welke Browser? Ik draai op I.E. v.11.0.9600.18163

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zondag 17 april 2016 01:30:13 (14%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 17 april 2016 01:10:54 schreef Willie W:
Dat is dan wel vreemd, ik zie bij niemand een avatar.

Ik zie nog steeds alle avatars.
Maar ik kan me nog herinneren toen ik net lid was en nog geen avatar had dat ik die van anderen ook niet zag. Pas toen ik de optie "Laat icons zien in Forum" op deze pagina aan zette kwamen ze tevoorschijn. (als ik het me nog goed herinner.)

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
klein is fijn

Moderator

Eric, je avatar staat in het uploadarchief welke momenteel onbereikbaar is.

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Voor de mensen die geen avatars (icons) zien, zet het vinkje 'Laat icons zien in Forum" aan op deze pagina: https://www.circuitsonline.net/my/change

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op zondag 17 april 2016 01:32:54 (21%)

Op 17 april 2016 01:30:50 schreef Nightwalker:
Pas toen ik de optie "Laat icons zien in Forum" op deze pagina aan zette kwamen ze tevoorschijn. (als ik het me nog goed herinner.)

Jeah, dat maakt het verschil...

ik zie bij iedereen toch een avatar, maar tidak en nightwalker zijn een wit kadertje

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
Willie W

Golden Member

Heb het aangevinkt en nu zie ik ze ook.

evdweele

Overleden

Ik wist van het bestaan van avatars op dit forum niet af.
Even aangezet en weer snel uit :o Zonder die plaatjes is het toch prettiger lezen.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

Op 17 april 2016 03:39:50 schreef fcapri:
ik zie bij iedereen toch een avatar, maar tidak en nightwalker zijn een wit kadertje

Vreemd dat ze bij jouw niet geladen worden en bij mij wel. Ik zie de avatar van Tidak en mijzelf wel.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
Shiptronic

Overleden

waar ik ze vancaht nog zag , zijn tidak en nightwalker nu blanko, rest is zichtbaar .

mischien een optie om de avatar in het forum op te slaan (zoals nu met de bijlages) en niet extern.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Hier dito.

En Shiptronic, door je avatar zie ik nu dat ik je al een heel poosje ken!

RAAF12

Golden Member

Op 17 april 2016 03:39:50 schreef fcapri:
ik zie bij iedereen toch een avatar, maar tidak en nightwalker zijn een wit kadertje

Een vervuilde browser opruimen (cache) wil ook weleens helpen of F5 drukken.
Voor test redenen staat hier Chrome, Edge en MSIE geinstalleerd. Op Galaxy S6 Chrome en de Samsung browser.
Desktop heeft IE en Chrome de spare Vivobook X202E Chrome, IE, Firefox. Meestal voorzien van ADBlock PLUS en Ghostery. Wellicht kent Jeroen het hele verhaal "hij is niet nieuwsgierig maar wil wel alles weten"

Shiptronic

Overleden

Op 17 april 2016 10:05:35 schreef WJC:
Hier dito.

En Shiptronic, door je avatar zie ik nu dat ik je al een heel poosje ken!

Iets met boten in Harderwijk?
[edit] gezien je geboorte datum niet ;)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Nee, olie. Pure plantaardige of gebruikte. Meer in het bijzonder XW 100.

[Bericht gewijzigd door WJC op zondag 17 april 2016 19:08:17 (26%)

Tidak Ada

Golden Member

Opgelost. Bleek inderdaad aan het uploadarchief te liggen.
Helaas is Bonobo te groot voor het forum om te uploaden. Daarom maar een Nozzman Seymour Sheep....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Met F5 was die van mij idd op eens weg. Dan maar net als Tidak tijdelijk een andere er op gezet. Deze gebruik ik op het forum van madmaxmovies.com, alleen is hij voor CO wat te klein.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
RAAF12

Golden Member

Op 17 april 2016 10:59:49 schreef Tidak Ada:
Opgelost. Bleek inderdaad aan het uploadarchief te liggen.
Helaas is Bonobo te groot voor het forum om te uploaden. Daarom maar een Nozzman Seymour Sheep....

Ook leuk, ik zat helemaal op het verkeerde spoor.

/ot En krijg steeds meldingen niet op onveilige websites te gaan.

leime

Golden Member

Op 17 april 2016 10:59:49 schreef Tidak Ada:
Opgelost. Bleek inderdaad aan het uploadarchief te liggen.
Helaas is Bonobo te groot voor het forum om te uploaden. Daarom maar een Nozzman Seymour Sheep....

Dat wordt wel even wennen, Tidak Ada met een schaap ipv van een aap.

@evdweele Vond de avatars in het begin ook wennen, maar als tegenwoordig mn browser is uitgelogd kan ik de topics maar slecht volgen. Blijkbaar koppel in de avatars vrij gauw aan een persoon.

@RAAF12 inderdaad, had pas na een tijdje door dat Tidak Ada de topicstarter was. Herkende het aan de sign. Maar mijn eerste gedachte was "Hé! Dat is gejat!"

Groeten,
Emiel

Tidak Ada

Golden Member

Op 17 april 2016 22:48:45 schreef leime:
[...]

Dat wordt wel even wennen, Tidak Ada met een schaap ipv van een aap.
[....]
Groeten,
Emiel

.... en het geeft nog licht ook!! >:) (Jammer dat de cartoon is gestopt ;( )

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 17 april 2016 22:18:26 schreef RAAF12:
/ot En krijg steeds meldingen niet op onveilige websites te gaan.

Ik krijg niet van die meldingen. Ik heb Avast Free, Malwarebytes (betaalde versie) en Ghostery op de achtergrond draaien.
Welke website geeft hij aan als onbetrouwbaar?

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.