S5 fur Windows

In welke rubriek kan ik best een vraag stellen in verband met het programmeren van PLC's. Ik zit namelijk met het volgende probleem. Ik gebruik voor het programmeren van PLC's S5 fur Windows. Ik heb een PLC S5-90U succesvol geprogrammeerd, maar nu moet ik een S5-95U programmeren en nu is de ellende begonnen. Ik kan het programma niet in de PLC krijgen. Moet ik bepaalde instellingen in S5 fur Windows veranderen ??? Wie weet hier meer over

Op 28 augustus 2004 16:47:18 schreef Rob Janssen:
In welke rubriek kan ik best een vraag stellen in verband met het programmeren van PLC's. Ik zit namelijk met het volgende probleem. Ik gebruik voor het programmeren van PLC's S5 fur Windows. Ik heb een PLC S5-90U succesvol geprogrammeerd, maar nu moet ik een S5-95U programmeren en nu is de ellende begonnen. Ik kan het programma niet in de PLC krijgen. Moet ik bepaalde instellingen in S5 fur Windows veranderen ??? Wie weet hier meer over

`k denk niet dat je dat bij: "lieve" moderators moet plaatsen. als je het niet zeker weet zet je het bij: overig...

Arne

als je een 90U hebt kunnen programmeren, moet het ook lukken met een 95U, voor het programma maakt dat niets uit...
ben je zeker dat de 95U nog werkt ?
staat in de opties het communicatie protocol op AS511, en heb je de juiste seriele poort geselecteerd ?
Ik heb voor dit programma ooit een nederlandstalige handleiding geschreven, moest je interesse hebben, geef even een echt (geen hotmail) email adres, en ik stuur het op...

succes,
Ronny