Verlijmen van Amidon ijzerpoederkernen

Om een aantal Amidon T157-2 ijzerpoeder kernen te "stapelen" wil ik deze gaan verlijmen zodat ze mooi één geheel vormen.
Nu is de kans dat deze kernen bij langdurig gebruik een beetje warm kunnen worden, daarvoor vraag ik mij af of gewone montagelijm wel kan volstaan.
Wat zouden jullie hiervoor gebruiken? Epoxy lijm wellicht, maar waar haal ik dat.

Telefunken Sender Systeme Berlin

Bedankt RAAF12, ik ga voor de epoxy lijm ik wist niet dat dit in iedere bouwmarkt te koop is.

Telefunken Sender Systeme Berlin
Blue Sky

Cableguy

Ik raad je de grijze 2 componenten epoxy lijm aan, die kan tegen hoge temperaturen. Ik lijmde er vroeger kleine gaatjes mee dicht in 2-takt race cylinders, spul bleef gewoon zitten. Bij het tunen van zo'n cylinder ging ik nog wel eens door de wand heen. Deze dus: http://www.werkenmetmerken.nl/nl/bison_kombi_metaal/p/627?gclid=CJSMzd…

[Bericht gewijzigd door Blue Sky op maandag 11 juli 2016 18:31:22 (17%)

Waar rook is, is stroom

Inderdaad, dat is precies wat ik zoek, ook bedankt Blue Sky,

groeten

Telefunken Sender Systeme Berlin

Op 11 juli 2016 18:29:48 schreef Blue Sky:
Ik raad je de grijze 2 componenten epoxy lijm aan, die kan tegen hoge temperaturen. Ik lijmde er vroeger kleine gaatjes mee dicht in 2-takt race cylinders, spul bleef gewoon zitten. Bij het tunen van zo'n cylinder ging ik nog wel eens door de wand heen. Deze dus: http://www.werkenmetmerken.nl/nl/bison_kombi_metaal/p/627?gclid=CJSMzd…

De reguliere Bison Combi snel is temperatuurbestendig tot 100 graden Celsius i.t.t. de metaal versie die slechts tot 60 graden Celsius gegarandeerd is.

This is the world we know best, the world of madness
Blue Sky

Cableguy

In de praktijk dus veel hoger, race cylinders worden erg warm :)

Waar rook is, is stroom

gewoon vast plakken met een gewone goedkope lijm en dan een stukje krimpgaine er over en dit werkt perfect
dit doe ik al jaren zo
ofwel vast plakken met tape en krimpgaine
kost weinig en geen problemen met doorslag van hoge spanningen is nog een voordeel