Atag onderdelen gezocht

Shiptronic

Overleden

Voor een goede bekende zoek ik onderdelen om een Atag domino systeem te repareren.

De friteuse ( type FR 111A) heeft een max thermostaat die je kan resetten , deze is trigger happy en zou vervangen moeten worden.

De grill (type GR 111A) heeft waarschijnlijk een lek element, als deze lang niet gebruikt is, gaat soms de aardpek eruit, 1x resetten en gaat weer goed, daarna ook de hele avond geen probleem. ( Word soms lange tijd niet gebruikt)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

de friteuse heeft gewoon een max thermostaat zoals vrijwel alle friteuses dat hebben, dus met losse capilaire voeler die in het vet hangt langs het element? dan zou je van een andere pan zo'n ding kunnen bestellen. zeker als het een 13 in dozijn 2000W pan is op 230V.

de max thermostaat is wrs makkelijker aan te komen als een element van iets ouds en niet veel verkocht, zeker als het een aparte vorm is..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Shiptronic

Overleden

De vraag kwam via telefoon, dus zelf niets gezien. Wel gevraag om foto's cq onderdeel nr's , zodra die info beschikbaar is past ik de startpost aan.

Online kon k niet veel vinden ( zelfs geen exploded view) , maar ik weet dat sommige hier betere ingangen hebben.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Shiptronic

Overleden

Nog een paar plaatjes van de voelers, ik verwacht links thermostaat temperatuurregeling vet,rechts maximaal temperatuur element , helaas is de thermostaat module zelf niet 1,2,3 bij te komen, maar verwacht dat elke willekeuriger erin zetten ook geen probleem is, mits de max. temp maar in de buurt komt.

Deze is trigger happy, kan er ook bij 100°C soms al uit springen (ja met element in het vet )

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.