Verschil bluetooth

Hallo allemaal, ik ben nu aan het twijfelen tussen 2 bluetooth modules. Ik wil graag de aux ingang van mijn versterkertje eraf solderen en er 3 kabels op solderen die ik bij de bluetooth module op de 3 zelfde punten soldeer (neem aan dat het zo werkt).

Nu kan ik kiezen tussen 2 bt-modules waarvan een geen aux heeft en de ander wel volgens de verkoper.

Ik snap het niet wie kan mij helpen...

https://www.etsy.com/nl/listing/288245867/csr8645-bluetooth-40-module-…

https://www.etsy.com/nl/listing/454237152/bk8000l-bluetooth-module-aar…

Dit zijn de 2 bluetooth modules, zie geen verschil behalve dat de ene 4.0 is.

pa3gws

Golden Member

Voor zover ik het kan zien zijn het bijna identieke modules.
Ze hebben beide L+R out en dezelfde aansluitingen voor de druk knopjes.

[Bericht gewijzigd door pa3gws op vrijdag 26 augustus 2016 18:37:36 (42%)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Wat je met aux bedoelt, weet ik niet. Een aux(iliary) is een extra ingang op een versterker, en heeft niets met de geluidsbron te maken. Een aux-uitgang is een beetje onzin.

De modules zijn zo goed als het zelfde.

Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com

Aux zie ik gewoon als geluidsuitgang met jackplug (kabeltje) het zelfde als jullie ijgenlijk, maar die gozer had het over dat de ene met aux aansluiting is en de ander zonder??

pa3gws

Golden Member

Als je beide printjes goed bekijkt dan zie je op allebei LOUT en ROUT staan.
Dus audio uit links en rechts.
En zet de tekst op de website in de originele taal want de vertaling bevat een hoop onzin. :-p
En zoals Fuzzbass al aangeeft is AUX een INGANG.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Arco

Special Member

Meestal heeft men het over line-in en line-out; da's wat duidelijker... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Oké dankjewel , heb de 4.0 genomen. Is 2 Euro duurder en 4.0 (weet niet wat de ander is) maar als hij het maar doet.

Beide module's zijn 4.0 het verschil is dat de eerste een audio uit heeft , en de tweede heeft een audio in en uitgang.

De eerste is een ontvanger RX , de tweede een zender en ontvanger RX/TX ...