DJI Phantom 3 standaard Probleem

hallo,
Heeft er iemand verstand van de DJI Phantom 3 standaard?
want ik heb een groot probleem :-(

begin eens met het stellen van je vraag.

misschien staat het wel in de handleiding..

GMT+1

Is die zo verschillend van t model 1 en 2 dan?

het is erg ingewikkeld om uit te leggen,

mijn phantom bind niet met mijn afstandsbediening
de render maar wel verbinding met de PH(groen indicatie led)
maar om mijn zender blijft het indicatie lampje rood, ik kan hem wel besturen maar op de app zie je niets en heeft geen informatie en hij zecht "no signal"
dat is mijn probleem ik heb hem al super vaak opnieuw gebonden maar dat helpt niet
software update werkt ook niet want hij moet verbonden zijn met de zender(en dat doet die dus niet)

ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen
met vriendelijke groet, Tommy

De standaard (2 schakelaars, gimbal potmeter, 2 3d potmeters en een aan/uit schakelaar)
Het nummer zal ik later vandaag doorgeven

http://www.fotomeinema.nl/shop/catalog/shopimages/6958265119705.jpg
(Google)

[Bericht gewijzigd door tommy 1 op dinsdag 11 oktober 2016 07:04:42 (27%)

Volgens mij is dat een "duur ding". Als je dat ding ergens gekocht hebt, dan krijg je support van de verkoper. Zeker bij zoiets als: "werkt out-of-the-box niet", toch?

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

ik heb hem bij de mediamarkt gekocht en er zit wel garantie op maar ik wil het eerst zo proberen want ik heb hem snel nodig

evdweele

Overleden

Terug naar de MM met de klacht "Doet het niet". Laat de MM dan maar aantonen dat het wel werkt.

Ik kom niet meer bij MM sinds ik jaren geleden een "nieuwe" pc kocht die overduidelijk was gebruikt. Maar dat ontdek je pas als je de boel thuis uitpakt en aansluit.
Er stond software op die er niet op thuis hoorde, inclusief een virus, een e-mailaccount van de vorige eigenaar en het toetsenbord plakte aan alle kanten omdat er een glas limonade overheen was gemorst.

Het zou me dus niet verbazen als jouw speelgoed ooit is geretourneerd door een andere klant.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

Binnen 8 dagen kapot is: "meteen een vervangend apparaat mee", niet: "we sturen hem op en over 6 weken heb je hem terug".

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

O
bedankt voor de tip

PS. Dit is geen speelgoed =-) (ik doe ook race, heb 3 om mee te race en deze (4de)is voor te filmen 2.7K vind ik genoeg, wat heb je aan 4K zonder dat je het kan bewerken of in 4K kan bekijken.
en dit is niet te vergelijken dus daarom vraag ik jullie, want wifi op een drone dat gaat net boven mijn hoofd, ben meer van het race maar dit is ook leuk)

Op 11 oktober 2016 11:52:09 schreef rew:
Binnen 8 dagen kapot is: "meteen een vervangend apparaat mee", niet: "we sturen hem op en over 6 weken heb je hem terug".

precies, had ik ook met mijn laptop "we sturen hem op en over 6 weken heb je hem terug"
13 weken later "dat is dan €324"
3 dagen later 'hij doet het nog steeds niet goed en het display flikkert nog steeds' ---"dan het u binnen 48 uur terug moeten komen"
weer wat later "dat is dan (~)€70 maar wij hebben niets gevonden"

mediamarkt doe er iets aan!!!!!!!!

evdweele

Overleden

Je moet winkels met zo'n slechte service gewoon links laten liggen. Als er geen klanten meer komen houdt het vanzelf op.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Op 11 oktober 2016 12:01:31 schreef tommy 1:
[...]
precies, had ik ook met mijn laptop "we sturen hem op en over 6 weken heb je hem terug"
13 weken later "dat is dan €324"
3 dagen later 'hij doet het nog steeds niet goed en het display flikkert nog steeds' ---"dan het u binnen 48 uur terug moeten komen"
weer wat later "dat is dan (~)€70 maar wij hebben niets gevonden"

mediamarkt doe er iets aan!!!!!!!!

Waarom koop je dan nog weer bij de MM vraag ik mijzelf dan af. Er zijn zat andere bedrijven die wel service bieden en vaak zelfs betere prijzen hanteren dan de MM.

de eerste drones van parrot die 5 jaar terug uitkwamen heb ik meerdere op de werkbank gehad. die dingen gaan over de zeik van teveel wlans in de buurt, dat geeft storing dat het kucht. printjes gingen ook vaak stuk, een keer goed vallen en het was al over met de processor, die kwam los van de print. losse contacten in de rohs solderingen van het trillen was ook niet zeldzaam..

van de service bij de MM is geen hond te spreken, je wordt als klant al crimineel bekeken als je bij die service balie in de buurt komt. normen en waarden heeft men daar niet.

tijd terug had een radio dj iets gekocht daar, wat niet werkte en dus terug ging. versterker die draadloze boxen had, maar met enorme vertraging in het geluid. dure set, 3K meen ik, maar men vind het daar normaal dat je 10% van de aankoopsom kwijt bent ook al ligt het probleem bij het product zelf.

zeg dat een paar keer op zender, en ineens kan daar toch alles rechtgetrokken worden. zo doe je dat, net als youp van t hek die ellende had met t-mobile een paar jaar terug, dat wordt meteen opgelost zodat het maar uit de media is, want men weet nog heel goed hoe het met buckler ging :)

waar rook was, werkt nu iets niet meer

ik hoor de motor draaien op het filmpje, de camera beweegt, wat is nou precies het probleem?

die telefoon waar die app op zou moeten komt niet in beeld, dus iets meer uitleg mag wel.

GMT+1
evdweele

Overleden

Op 11 oktober 2016 11:54:55 schreef tommy 1:
Dit is geen speelgoed

Zolang drones niet worden gebruikt om militaire doelen te fotograferen of te bombarderen, of professionele bioscoop- of tv-films te maken is het speelgoed.

Professionele gebruikers zullen ook geen klant zijn van de Media Markt.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

Op 11 oktober 2016 20:01:18 schreef Progger:
ik hoor de motor draaien op het filmpje, de camera beweegt, wat is nou precies het probleem?

die telefoon waar die app op zou moeten komt niet in beeld, dus iets meer uitleg mag wel.

Dat is net het probleem aleen de afstandsbediening werkt en niet de verbinding met de app, geen telemetry enz.

beste

eerst en vooral volledig de software van je smartfone verwijderen
dan terug via de dji link naar de soft terug downloaden , je phantom aanmelden en je probleem moet opgelost zijn.mvg stefan

Volgens mij is de firmware van je afstandbediening nieuwer dan die van je drone. Heb je de drone al geupdated door de juiste firmware op het sd kaartje van de camera te zetten ?

Den Dries www.hulens.be

nog heel even een vraagje ...heb je de batterijen van je afstandsbediening al eens vervangen door nieuwe(stomme vraag maar reeds meerdere malen gebeurt)

Op 13 oktober 2016 16:20:53 schreef stefandc:
nog heel even een vraagje ...heb je de batterijen van je afstandsbediening al eens vervangen door nieuwe(stomme vraag maar reeds meerdere malen gebeurt)

Hij heet in totaal maar 5:34 vliegen uren achter de rug(5 uur, 34 minuten)