Ejs electronic judging system

Hallo
Ik ben nieuw hier en een leek op gebied van electronica. Nu ben ik bezig een ejs aan het bouwen voor een hondensport wat is de bedoeling,dat er 4 lichten aftellen met telkens1 sec tussen dan moet er nog een bak met sensors komen die de tijd vastlegt van de hond 4 per ploeg en ook de kruising van de honden op de start finish moet vastgelegd worden. Iemand die mij hierbij kan helpen? Vriendelijk bedankt. O ja voor de mensen die interesse moesten hebben het gaat hem hier over de hondensport flyball

Arco

Special Member

Da's wel erg summier, wat info zou wel helpen... ;)
Wat is 'een bak met sensors'? Hoeveel? RfID, IR, of wat anders, enz...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Hoi arco
Nu spreek je chinees voor mij ik ben echt een leek op dat gebied. De start lichten moeten werken zoals in de formule1 dat zou met een siemens logo kunnen en met leds het grootste probleem is de tijdweergave van de honden die lopen endat zou met optische sensors kunnen denk ik dan. Echt moeilijk om ui te leggen ik kijk even of ik een link kan vinden om werking te laten zien. http://youtu.be/LKRLZ4Jvw5s

Op 21 oktober 2016 16:33:42 schreef Darcod1:
....een leek op gebied van electronica.

Dat is veel te moeilijk voor een leek, sorry dat ik het schrijf maar dat is zo.
Ik weet niet hoe jij dat ziet maar daar is heel veel werk aan.

Waarschijnlijk ook nog nooit een µcontroller van dichtbij gezien en zonder zal er nog meer werk aan zijn.

LDmicro user.

Hoi
Het is idd moeilijk anders zou in geen hulp vragen hier op het forum

Arco

Special Member

Hulp is niet hetzelfde als een compleet systeem laten ontwerpen... :)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Hoi arco
Das idd waar zal het anders formuleren kan er iemand het systeem programmeren en in werking stellen?