Schema Teleton SCX1510

Hallo ik zit met mijn handen in het haar, ik heb onlangs een mooi stukje nostalgie op de kop getikt voor mijn Teleton verzameling; een SCX 1510. Dit is een Tuner/versterker met ingebouwde cassettespeler. Dit toestel is van +/- 1977.
Uiteraard was er een heleboel stuk en heb ik ondertussen al heel wat terug in orde kunnen krijgen doch zit ik nog steeds met een zeer moeilijke fout in de voorversterker. Deze heeft veel te veel vervorming en ook is er één kanaal minder gevoelig dan het andere.
Ik heb ondertussen al de elco's vervangen en de transistoren van die voorversterker nagekeken zonder resultaat.
Dit toestel is vrij rommelig opgebouwd met een wirwar van draden en daardoor kom ik er echt niet uit waar de fout zit.

Ik weet dat de kans heel klein is maar toch waag ik het...heeft er nu echt niemand een schema van deze Teleton SCX1510 ?

Wie kan er mij blij maken?

Groetjes... Dirkhttp://www.teleton-electro-mitsubishi.com/images/SCX1510%20face%201.jpg

deze klachten heb ik ook eens gehad bij een philips N5581 deck, er zaten zoveel gare kleine signaal elco's in dat alles eruit kon voor dat het geluid weer goed was. het was geen origineel philips product, maar een japans deck wat gerelabeld was.

waar rook was, werkt nu iets niet meer