Sony ST-EX770 tuner display gezocht

Blijkbaar na 20 jaar een zwak punt geworden in de EX770 keten van Sony: de elco's in de filament spanningen van de displays.
Je krijgt dus dat de spanning van het filament enorm oploopt. Het display van de MD speler en de CD speler hebben het overleeft. Echter de tuner zijn display is gesneuveld.

Heeft er iemand een idee waar ik dergelijk display nog kan bestellen?
De tuner heeft als type: ST-EX770.
Partnummer display:1-517-368-11.

Bij Aswo uiteraard niet meer leverbaar. Hier en ginder online nog wat te vinden, doch voor prijzen boven €100 ben ik graag iet of wat zeker waar je waar vindt voor je geld.

Hopelijk vind ik hier de tips.

tnx
Gert

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Helaas kan je met de man niet onderhandelen...

wil hij meer voor de hele set als 100€, of wilde hij de losse tuner niet verkopen? dat laatste kan ik wel snappen..

Uiteindelijk tot een besluit gekomen, maar hij wil de set niet (of toch heel duur) opsturen. Hem ter plekke gaan halen vindt mijn buur wat duur aan transportkosten en wegens tijdsgebrek onmogelijk. Het is per slot van rekening zijn apparaat.
Ik wil het graag herstellen, maar de fananciën en logistiek zijn voor zijn rekening.
Ik ben voor mijn 900series ook eerst naar de belgische kust gereden en later naar Alkmaar voor resp. de graphic equilizer en een setje originele speakers op te halen. Als je wat nostalgisch wilt doen, moet je er maar wat voor over hebben...

Maar vraag blijft: kan je die display niet gewoon nog ergens bestellen. De buurman in kwestie = zelfstandig. Zijn uren kosten begrijpelijk ook geld, dus als het onderdeeltje netjes in mijn/zijn brievenbus kan belanden mag het wat meer zijn dan de 40€ op Marktplaats...

miss eens een foto van dat display plaatsen, miss heeft iemand nog iets in de rommelbak of zit het in een andere sony reeks ook..

dat is maar een woord, maar een goede tip...