HEB afgelast!!

we kunnen het ook verzetten misschien naar bijv. de kerstvakantie?

dan heeft de organisatie wat meer tijd. het is vakantie, dus misschien meer mensen, en dan inderdaad misschien in roosendaal ofzo houden.

ja, inderdaad, ik wil graag dat het door gaat ;)

stefan.

Ik begrijp antonie zijn reactie wel

ik was bijvoorbeeld nog aan het overwegen om af te komen, omdat het toch een eindje rijden was.
Ik denk dat er veel nog in deze fase zaten

Kvindhet toch jammer, zeker voor antonie en HMH dat het niet kan doorgaan

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Op 12 september 2004 20:09:10 schreef Sp3ci3S:
Ik begrijp antonie zijn reactie wel

Tuurlijk, ik ook. Maar je moet wel reeel blijven en zijn vergelijking met 6000 leden <-> 9 reactie is nergens op gebaseerd.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Bastiaan, je vergeet nog een reden.
Er zijn ook mensen die in het weekend andere dingen te doen hadden en daarom niet hebben kunnen reageren.
Het besluit is schijnbaar gevallen en alsnog een mailtje sturen zal wel geen zin hebben.

Op 12 september 2004 20:54:47 schreef Freddy:
Bastiaan, je vergeet nog een reden.
Er zijn ook mensen die in het weekend andere dingen te doen hadden en daarom niet hebben kunnen reageren.

Ik had ook al aan die mogelijkheid gedacht, maar heb het niet in mijn post vermeld.
Idd is het weekend, en dat is soms juist de periode dat mensen even wat anders doen dan de routine zaken die ze anders uitvoeren. Ze zijn dan juist niet thuis, of zitten dan juist niet achter hun pctje CO te bezoeken.
Er zullen ongetwijfelt nog wel meer punten zijn die men op kan merken.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
High met Henk

Special Member

De volgende mensen heb ik geen mail kunnen sturen IVM een mankement in het oude inschrijf systeem:

Parcye
Roel
Martijn Hummelink
Pieter van Trappen
Ives van der Flaas
Gerry
Jeroen
Willem nobelen

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Het inschrijf systeem zoals we het hadden heb ik even verbouwd naar een ander soort systeem,

In welke stad woon jij?

Na vul maar in kunnen we meteen ff kijken wat de beste omgeving is. Ik ben er van uit gegaan dat er op CO meet NLers dan BEers zijn..

@Aedolon

Whehe, post net de link op de site voeg ik mu toe sta jij er net 1 sec later ook in :)

[Bericht gewijzigd door Professor-Botje op zondag 12 september 2004 23:28:38

Brussel staat er niet bij voor mij :-)

Op 12 september 2004 22:00:25 schreef High met henk:
De volgende mensen heb ik geen mail kunnen sturen IVM een mankement in het oude inschrijf systeem:...

Blijkbaar zijn er mailtjes verstuurd naar mensen op de inschrijflijst. Ik wil even melden dat ik niks heb mogen ontvangen

Op 13 september 2004 11:08:02 schreef quad:
Brussel staat er niet bij voor mij :-)

Alleen belangrijke steden, ander wordt de lijst te lang :9

beetje gek
High met Henk

Special Member

Op 13 september 2004 11:30:10 schreef Freddy:
[...]Blijkbaar zijn er mailtjes verstuurd naar mensen op de inschrijflijst. Ik wil even melden dat ik niks heb mogen ontvangen

Vreemd, want iedereen die ingeschreven heeft heeft wel een mail ontvangen en heb niets terug gehad, ik kan me ook vaag herinneren dat jij je allen mondeling had ingeschreven EN onder voorbehoud. Dus ik denk dat je niet gemaild hebt/het inschrijfformulier hebt ingevuld. Of het moe het inschrijfformulier van joop (prof botje) zijn, die mensen meoten nog een mail krijgen

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

vergeet het fout van mij

[Bericht gewijzigd door Joeri de Man op maandag 13 september 2004 14:51:18

LED there be light
Anoniem

HEB dood?, ik nu ook arfl.....

.....

[Bericht gewijzigd door Roel op dinsdag 1 januari 2008 15:21:53 (98%)

Hieper de piep!

Turnhout misschien toevoegen (toch middelgrote stad), meer dan 50 Km van Antwerpen.

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.

@ IVES, Van harte gefeliciteerd :D :D

http://www.tinus-online.nl :: Corolla G6 :: EOS 5D

Op 13 september 2004 17:10:35 schreef Ives:
Turnhout misschien toevoegen (toch middelgrote stad), meer dan 50 Km van Antwerpen.

20Km van Tilburg, wij gaan er altijd tanken :)

Den Bosche --> tiepvoutju?! :)

Op 15 september 2004 22:55:37 schreef Antoine:
wat zijn we toch weer zeikerds

Als er zo op gereageerd wordt dan hoeft het niet meer...
Sinds wanneer is iedereen zo rap op zijn teentjes getrapt (zeker de mensen voor wie het helemaal niet bedoeld is!!!) Het is was bedoeld om professor botje te helpen... :(

[Bericht gewijzigd door The Force op maandag 20 september 2004 16:08:16

May The Force be with you...

Alweer een tijd hier niet geweest en zie ik de topic HEB 2004 wat nu mislukt is.

Wat ik niet zo snel kan vinden is de opzet en het idee van een dergelijk plan.
Allemaal een beetje vaag blijft het voor mij, jammer.

Idee voor een eerste keer is lift mee op iets bestaands en reserveer een stukje ruimte in.
Zo blijft het risico beperkt en heb je ook ongenodigde bezoekers.

Van te voren afdwingen hoeveel bezoekers er komen is bij begin kansloos, dat heb je al simpel bij een verjaardag plannen.

Dus idee;
Er zijn voldoende ruilbeurzen en markten, schuif daar eens een tafel bij aan en meldt dat hier,

Succes
Maurice

Anoniem

was ook al 3 maand geleden dat hier voor het laatst gereageerd werd

daar gaan we weer...
het is een zinnige toevoeging, het kan als gevolg hebben dat de volgende HEB als die er komt wel gaat lukken. dat het 3 maanden geleden is maakt ook niet zo veel uit vind ik. de TS word ermee geholpen, dus het is niet erg dat het een nogal late reactie is.

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!