Weerstand in bougiedop, hoe zit dat met waarden?

Ik heb geen spijt dat sommige mensen verloren zijn gegaan met de tijd, maar de tijd verloren is gegaan met sommige mensen

Investeren is wel een brug te ver. Het budget is over het algemeem vrij krap en dat zal het sowieso nog een jaar blijven zolang mijn vriendin op school zit.

Los daarvan is de dl1000 uit 2002 zeer beperkt qua ecu, dit is nog een 16bit ecu waar bijv. de SDS software van Suzuki niet op werkt.

Daarnaast word brandstofdruk niet gemonitoord op deze fiets, anders had ik een foutcode gehad. Ook met uitlezen was je er niet gekomen.

Voor 30 euro koop je op autogereedschap.com een brandstofdrukmeter, daar heb ik wel wat aan ;)

Maar de motor heeft ook aardig wat geld opgeslokt, 75 luchtfilter, bougies en oliefilter + 11 bougiekappe + 50 injectoren testen + 23 euro aan olie.

De auto was ook duur deze maand, nieuwe remschijven, blokken en slangen, olie en oliefilter, luchtfilter en interieurfilter.

Het geld is op deze maand..

En de gpi heb ik een topic van, die heb ik al op de motor dankzij mgp op het forum hier :p