42PFL6007H12 Start niet

Hallo
Ik heb hier een Philips tv 42PFL6007H12 met chassis QFU2.1E.
Dit toestel wilt niet starten.
Bij het inschakelen van het net komt de voeding op: de Sby 3,3v en de 12V voeding, maar geen beeld, geen backlight,ook geen ambilight.
Na het activeren van SDM pinkt de rode led 2x kort na elkaar, daarna 3 sec dood, dan opnieuw 2X kort pinken en weer 3 sec uit.
Kan iemand me vertellen wat die fout code betekent?
Iemand ervaring met deze fout?
Groetjes
Camiel

Hallo Camiel volgens mij zit u probleem op het mainboard,dit chassis heeft last van slechte solderingen vooral de BGA chips.Wat ik zou proberen is deze print in een voorverwarmde oven op 220gr 10min,opgelet best is een stuk plank op de grote van de print te zagen en daar deze op vast te schroeven
om krom trekken te verkomen

was ik vergeten te vermelden geheel in aluminium folie inpakken en voorzichtig uitnemen achteraf en 30min laten afkoelen

Zou hem sowieso niet in de oven doen op 220 graden
De kans dat als de oven afwijkt je meteen het bordje weg kan gooien, omdat alle onderdelen eraf liggen.
Ook niet vergeten onder de bga flux te gebruiken en dan in de oven 200graden voor 10min(voorverwarmd)

Beter is om een nieuw bordje te kopen

Als je zoekt op medion 30486 heb ik lekker een Vestel bordje 2x in de oven gehad, en hij doet het bij mij al lekker lang.

Bedankt voor de info
Ik zal dat in elk geval proberen. Heb ook al gezocht op internet om een nieuwe of gebruikte print te vinden maar die zijn niet voorradig.
Aan Nicolai op welke temperatuur heb je de oven geplaatst?
Groetjes
Camiel