Jutberg 2017

bprosman

Golden Member

Daar ik nog geen topic zag hierover, is er weer een Jutberg en mensen nog plannen ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
miedema

Golden Member

Radiomarkt De Jutberg vindt weer plaats op donderdag 25 mei, hemelvaarsdag.
Meer info: https://www.radiokampweek.nl/radiomarkt

Staat bij mij in de agenda!

groet, Gertjan.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op dinsdag 9 mei 2017 12:34:34 (2%)

Hugo Welther

Moderator

Staat ook bij mij in de agenda.
Met PDØDKV en PDØTV.

[edit]Link hierboven aangepast.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
rob040

Golden Member

Linkje werkte niet helemaal goed...

Edit: Opgelost :)

[Bericht gewijzigd door rob040 op dinsdag 9 mei 2017 12:36:04 (45%)

Schimanski

Golden Member

Present, ik moet RD12TF nog even contacten of hij ook mee komt (als hij dit leest zal hij zich wel melden ;)).

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Oh, bedankt voor de reminder.

Het ziet ernaar uit dat ik er ook bij kan zijn!

If you want to succeed, double your failure rate.

Present! :-)
Jutberg of Prutberg: Altijd leuk en gezellig!

edit: Misschien IJsberg dit jaar?

;-)

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op dinsdag 9 mei 2017 15:52:41 (27%)

Ik haak toch even af moet me de 24e in het ziekenhuis melden om wat poliepen weg te laten halen....
Maar misschien valt het mee.

[Bericht gewijzigd door Paul Welther op dinsdag 9 mei 2017 22:31:39 (13%)

Automotive engineer - www.easy-tech.nl
Hewlett

Honourable Member

Ik ben op de markt te vinden tenzij het slecht weer is. Beetsterzwaag is de zaterdag (27 mei) erop, daar ben ik zeker wel, ook bij slecht weer.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
pietplof

Golden Member

Niet op de Jutberg noch in Beetsterzwaag.
Ben dan ergens tussen nw Orleans en Chicago.
Wens jullie veel plezier.
De Lichtmis is voor mij de eerstvolgende.

festina lente
Tidak Ada

Golden Member

Reeds lang geleden hebben mijn eega en ik een plekje op de camping gereserveerd, dus ik zal er ook bij zijn.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Schimanski

Golden Member

Op 10 mei 2017 00:48:40 schreef pietplof:
... Ben dan ergens tussen nw Orleans en Chicago ...

Ah, het betere werk... Volgend weekend is de Hamvention, als je in de buurt bent (Dayton ligt ruwweg tussen The WIndy City en The Big Easy) kun je daar wel even CO vertegenwoordigen. Dayton Hamvention Fleamarket

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

Verder geen liefhebbers voor de Jutberg? Het weer in Laag Soeren lijkt beter te worden.... :)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
fatbeard

Honourable Member

Liefhebber wel, maar vervoer is zoals meestal bij mij de bottleneck...

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
bprosman

Golden Member

Long shot, en hoort misschien in V&A maar iemand nog een beetje een recent N-Licentie boek "over" wat hij (zij) op de Jutberg aan me wil verkopen ?
Anders bestel ik m bij de Veron.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Hugo Welther

Moderator

Je mag mijn F-boeken uit 2006 wel lenen. Ik weet alleen niet of dit nog helemaal up to date is.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Shiptronic

Overleden

Als ik een beetje optijd wakker ben vanuit de nachtdienst ga ik ook proberen aanwezig te zijn. En het weer moet redelijk zijn, maar jutberg gaat meestal net goed ;)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik ben ook van plan te komen. Het is toch wel goed bevallen vorig jaar.

bprosman

Golden Member

@Hugo, het techniek gedeelte zal niet zoveel veranderd zijn. Houd me aanbevolen.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Het weer wordt prachtig, met een sluierwolkje zodat we niet wegbranden in de zon.

Mochten jullie me niet kunnen vinden (lees herkennen): ik heb tegenwoordig een gladde schedel ;)

If you want to succeed, double your failure rate.
fripster

Golden Member

Ik hoop er ook te zijn...

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu
mel

Golden Member

Op 22 mei 2017 10:06:11 schreef Jochem:
Het weer wordt prachtig, met een sluierwolkje zodat we niet wegbranden in de zon.

Mochten jullie me niet kunnen vinden (lees herkennen): ik heb tegenwoordig een gladde schedel ;)

Brede scheiding :)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Tidak Ada

Golden Member

11:00 Koffie op het terras ??

Helaas heb ik maar twee stoelen, anders waren jullie bij ons welkom.

Grote, zware of breekbare aankopen kunnen desgewenst op kampeerveldje C3 in bewaring gegeven worden. Graag eerst even contact met mij opnemen!

https://www.uploadarchief.net:443/files/download/jutberg-c3.jpg

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

@Jochem,
Dan hoop ik dat je minstens een pet meeneemt anders kans op een gladde, rode schedel! ;-)

@bprosman,
Kan ik een paar 77,5kHz kristallen van je overnemen?

@Mans,
Gewone tijd? 9h00?

Shiptronic

Overleden

11:00 koffie op het terras? Ik geloof niet dat het ooit gelukt is de CO's op 1 tijd bij elkaar te krijgen, maar we gaan een poging doen in die richting ;)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.