Wat voor relais zitten er op deze print van webasto

Beste forum leden weet 1 van jullie hoe de relais hetrn op een webasto stuurprint en waar ik die kan krijgen mvg sven

Shiptronic

Overleden

Print relais ;) , maar heb je ook een foto van de soldeer zijde. RS en Farnel hebben die vaak wel, wil je ze allemaal vervangen? Wat is er mis met de relais ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik maak vanavond nog even fotos en dan kunt u ook zien wat er mis mee is

De spoelen zijn verbrand. Zie kleurverschillen. Ken je de reden? Enkel de relais vervangen gaat niet helpen zonder de storing op te heffen.

Het probleem waar door ze defect zijn geraakt is bekent

En? Mogen wij dat ook weten? Ik ben benieuw wat daar de oorzaak van is, komt namelijk niet zo vaak voor dat ze er nagenoeg allemaal uitbranden.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Tuurlijk mogen jullie dat weten we hebben op de boot last gehad van knaag dieren en de vorige eigenaar heeft er een zooitje van gemaakt kwa bekabeling waarvoor dienen de twee plaatjes links naast het relais zie bijgevoegde fotos bij de een zit er een plaatje tussen en bij de andere niet

Geen idee wat je bedoeld met die plaatjes. Zet een eens een paar punten enzo in de laatste zin, het is niet te volgen wat je geschreven hebt.
Ik zie niet wat je bedoeld. Verder lijkt deze spoel niet stuk maar zit er gewoon lak op?

Oh ja wat boten en bedrading betreft: een puinzooi in de bedrading lijkt het altijd wel te zijn. Van de paar boten die ik tot nu toe gezien heb was het huilen met de pet op.

[Bericht gewijzigd door henri62 op maandag 12 juni 2017 21:23:28 (14%)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
jerome

Golden Member

Welk type nummer heeft die doos?
Als het een 24V sturing is maak je kans dat ik die heb liggen op de archiefzolder. Meer dan 30 jaar geleden kwamen de pulspompen en deze doos dateert nog van eerder, waar de opvoerpomp in de kachel zit.