Kleur/schema poe aansluiting bev.camera

Hallo
Ik heb een ip camera(maginon ipc-20c) waarvan de aansluiting is verroest o.i.d.Kan iemand mij vertellen hoe ik deze poe verbinding kan repareren d.m.v. een schema met kleuren/cijfers
Het is geen super de luxe duur camera maar voor een kleine voetbalclub probeer ik de kosten te drukken om de vernielingen in beeld te krijgen.

Heb een paar foto's in de bijlage

Diamon

Golden Member

Even de draden volgen naar de printplaat en met een multimeter door controleren waar elke draad op aangesloten zit in de rj45 connector

het is gewoon een netwerkaansluiting. zet de draden op dezelfde plek over op een rj45 netwerk connector en zet daar een koppelstukje aan, steek je daar dan de netwerkkabel weer in. je hebt 3 of 4 draden apart voor de 2 ledjes.

de verbinding evt zonder leds in een krimpkous met kit steken om verdere vocht problemen uit de weg te gaan.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

hallo allemaal.
Bedankt voor de reacties en ik denk dat het is opgelost want Teknihall heeft aangeboden deze kosteloos te repareren.
Gratis verzenden en repareren waar vind je dit nog.
Ons cluppie is dankbaar met de reparatie want de vernielingen zijn niet gering de laatste tijd.

BEDANKT ALLEMAAL.