Gezocht: Docent voor basis elektronica Friesland

Dit topic is gesloten

Ik ben opzoek naar een docent elektronica of oud docent elektronica, die het leuk vind om 2 enthousiaste beginners de basis van de elektronica bij te brengen. Liefst in de avond uren en natuurlijk zijn wij bereid hiervoor te betalen. Hoop dat er iemand in Friesland is die dit leuk vind om te doen.

Met vriendelijke Groet

Dag,
mooi dat iemand met elektronica wat wil doen. Wat wil je leren?
Basis zoals stroom, spanning, weerstanden, condensatoren, en noem maar op. Dan denk ik aan beginnen met een elektronica-bouwdoos...
En er is zoveel meer als je verder gaat. Waar ik zelf veel mee werk zijn microcontrollers, en als je dat beheerst....nou, dan kun je van alles en nog wat maken!
Ik ben geen docent, wel heb ik elektronica gestudeerd, THT.
Waarom ik reageer: ik heb er aardigheid aan om anderen die kunstjes te leren, dat heb ik vaak gedacht toen ik met ontwerpen bezig was.
Dus, laat wat van je horen, vertel iets over de basiskennis en wat je wilt bereiken.

oant sjen, Douwe

Goedenavond Douwe,

Kan ik dat ook in een privé bericht met je bespreken?

rbeckers

Overleden

Voor de basis heb je geen docent nodig...
Een 2e jaars student HTS of hoger voldoet ook.
Eventueel kan een goed boek ook helpen.

Shiptronic

Overleden

Waarom privé? Een forum is om met elkaar te delen, als je kennes en wensen hier neer zet kunnen er meer je de goede kant op helpen. Mag het les geven in ABN, of liever ook vries?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Yn Frysk lyk my net sa handich, want ik kin net.
Met dank aan google...

[Bericht gewijzigd door Roches op donderdag 22 juni 2017 21:23:19 (27%)

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!

Je kunt het beter in Vraag en Aanbod zetten.