6mm2 staat op de draad zelf.
Momentschroevendraaier? Haha klopt inderdaad. Meestal als ik wat doe doe ik het goed en verdiep ik me tot in detail inzake de kwestie. Daarnaast ben ik iemand die uit neurose vaak dingen kapot draait dus dan is zo een momentschroevedraaier mega handig voor mij haha. Lekker instellen op 2.8nm en perfect. Draden zijn ook perfect gestript want als ik spullen koop koop ik direct goed. Strip kabels met de knipex automatische multistriptang die dit perfect doet. Lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat mijn knipex tang geen goede krimp maakt want dat is een tang van 270 euro. Het handige aan deze tang is o.a dat hij gekalibreerd is en dus altijd een perfecte krimp maakt zonder dat hij te hard of te los is.
Het is wel duidelijk te zien dat er speling zit in de huls dus ik vermoed dat een 4mm2 huls perfect zal passen. Helaas heb ik deze niet op het moment dus die ga ik bestellen en direct uittesten.
Verder zijn alle krimpjes en stekkers mij inmiddels bekend echter is er een die ik nergens kan vinden en dat is deze (zie foto) wat is dit voor krimp en hoe maak je deze? En vooral hoe ziet deze huls er uit voor de krimp? Kan deze namelijk nergens vinden.