Begeleider gezocht voor afstudeerstage

Hallo allemaal,

Op advies van een medestudent van mij post ik deze oproep. Ik ben niet heel bekent met circuitsonline, maar ik heb de regels van dit subforum gelezen en dit leek mij de beste plek om deze vraag te posten.

Ik ben een 24 jarige student elektrotechniek met een sterke interesse in embedded systems. Het komende halfjaar wil ik graag gaan afstuderen, echter was er een probleem met mijn afstudeeropdracht. Ik heb hierdoor snel een alternatief moeten zoeken en inmiddels heb ik wat gevonden. Er is alleen een probleem met dit nieuwe bedrijf en dat is dat er eigenlijk alleen maar software engineers werken. Om dit bedrijf goedgekeurd te krijgen heeft school mij geadviseerd om een externe begeleider te regelen.

De opdracht is het maken van een NFC kaartlezer met zelf ontworpen antenne, zodat de antenne in een scherm gebouwd kan worden. Het idee is dat deze kaartlezer alle zaken rondom NFC afhandeld. Het eindproduct zal een of meerdere PCB’s zijn dat bestaat uit de volgende onderdelen:

• NFC chip
  • Zelf ontworpen antenne (die om een 7 inch scherm heen past)
  • Microprocessor
  • Feedback naar gebruikers (LED’s, geluid via een speaker of een eigen invulling)
  • Geheugen
  • Communicatie naar buiten af (USB of iets anders)
  • Voeding

Omdat er op softwaregebied wel voldoende begeleiding is vanuit het bedrijf, heb ik een begeleider nodig die mij op hardwaregebied kan ondersteunen. Dit is bij voorkeur iemand die elektrotechniek gestudeerd heeft op HBO/universitair niveau.

Zou iemand op dit forum het leuk vinden om mijn begeleider te zijn? Het zou mij ontzettend helpen! Bij interesse kan ik een uitgebreide opdrachtomschrijving sturen.

GJ_

Moderator

Ik gun het je van harte, maar het is niet echt een forumonderwerp.
Kun je het hier neerzetten aub?

Ik zou je ten sterkste afraden om te gaan stage lopen/afstuderen op deze manier.

Je moet een stuk hardware ontwikkeling doen binnen een bedrijf wat hier zelf niet de knowhow voor in huis heeft.

Ik zou hier niet aan beginnen.