Opheffings Uitverkoop elektronica verzameling Deurne

Schimanski

Golden Member

Sinds 2011 zijn we bezig met het opruimen van de elektronica verzameling in Deurne. Velen zijn al langs geweest en hebben grote hoeveelheden apparatuur, onderdelen, etc. mee naar hun werkplaats/mancave/womancave/hobbyhok gesleept. Maar de krenten zijn nu echt wel uit de pap. Desondanks is er nog een grote hoeveelheid reguliere onderdelen beschikbaar.

Omdat het aantal aanmelders elke keer minder wordt maar het ook elke keer wel weer enige organisatie kost hebben we besloten er een einde aan te breien middels een grote Opheffings Uitverkoop

Je kunt nu je slag slaan, de toch al lage prijzen gaan nog verder omlaag. Dus grote hoeveelheden voor een appel en een ei (nee, niet letterlijk ;)).

We willen in december of januari nog eenmaal een zaterdag in Deurne organiseren waarbij iedereen welkom is om voor de laatste maal zijn voorraden in te slaan of aan te vullen. December blijkt vaak een moeilijke maand om wat te plannen daarom een aantal mogelijke data waarvoor jullie een voorkeur kunnen aangeven.

Inschrijven weer op de bekende manier bij mij per e-mail. Geef daarbij dan ook meteen je datum voorkeur aan.

Data: Zaterdag - 9 december, 23 december, 6 januari of 20 januari

AANMELDEN PER E-Mail (adres in mijn profiel) dan krijg je ook adres + route toegestuurd. Ik hoop op een grote opkomst.

Laten we er een spetterend einde van maken.

https://www.uploadarchief.net/files/download/onderdelenloods2.jpg
https://www.uploadarchief.net/files/download/de%20eerste%20blik%20in%20de%20loods.jpg

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Sine

Moderator

Wat denk je zelf?

Uiteraard ben ik er dan bij :)

Schimanski

Golden Member

Ook langskomen? Stuur mij een e-mail (adres in mijn profiel) dan krijg je ook adres + route toegestuurd.

Deelnemers, datum nog nader te bepalen

  1. Sine
  2. Dratsabylgu
  3. Hewlett
  4. Markce
  5. GerardMonique
  6. Blauwlampje
  7. TonHek
  8. Tidak Ada
  9. bprosman
  10. adval40 + chauffeur
  11. guidob
  12. Jeroen Vreuls
  13. Jinny + chauffeur
  14. pietplof
  15. Chuckie
  16. Maarten Bakker
  17. kVA16
  18. Bert_Camper
  19. GJ_
  20. Squant
  21. PE1DTN
  22. Dijkmane
  23. bc108
  24. henri62
  25. EdwinA
  26. Myken
  27. Morton

Voorkeuren tot nu toe
[code=C]
9 december ***************
23 december *******
6 januari *********
20 januari ******************
[/code]

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Hewlett

Honourable Member

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

Ik ben er dan ook >:)
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.

Ik zou ook graag de kofferbak volladen, en let nu even niet op W.A.F.

Iedere datum schikt.

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Dat hoef ik toch niet te zeggen? ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
guidob

Overleden

mail gestuurd (niet komen was geen optie :))

adval40

Special Member

Ik ben er ook weer

mail gestuurd :)

[Bericht gewijzigd door adval40 op dinsdag 31 oktober 2017 01:36:47 (36%)

bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
pietplof

Golden Member

Heer Tidak,
,,Dat hoef ik toch niet te zeggen" ? waarom doe je 't dan?

festina lente
Schimanski

Golden Member

Het aanmelden stokt een beetje, daarom nog maar even een schopje omhoog. Aanmelden kan dus nog steeds...

Stuur mij een e-mail (adres in mijn profiel) dan krijg je ook adres + route toegestuurd.

Hoewel er een kleine meerderheid voor 20 jan. is heeft het de voorkeur het feestje dit jaar nog te vieren. De datum staat daarom voorlopig op 9 december....

Na een aantal recente aanmeldingen lijkt de balans om te slaan richting 20 januari.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Bert_Camper

Golden Member

Ik kom ook naar Deurne, mail gestuurd.

Groeten, Bert

GJ_

Moderator

Ik heb ook belangstelling, dus mail gestuurd.

dijkmane

Golden Member

mail heb ik je de 31-10 gestuurd.
voorkeur voor 20 jan ..

In no Sense, Nonsense
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Op 31 oktober 2017 08:56:45 schreef bprosman:
Hier ook.

BramPros... kom jij met je lege kofferbak en lege aanhangwagen (Tabbert Comtessa) toevallig in de buurt van Valkensw op de heen en terugweg (maar dan VOL)?
Inderdaad, dit is een bedelactie om mee te mogen rijden :-)

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
bprosman

Golden Member

Ja hoor ? doe Monique weer een plezier jou een middag mee te nemen :+ :+

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
bprosman

Golden Member

@Mans, er staat nog een kuub boortjes volgens mij, gaan die dan per kilo ? :)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
pietplof

Golden Member

festina lente
Schimanski

Golden Member

Op 9 november 2017 16:53:59 schreef bprosman:
@Mans, er staat nog een kuub boortjes volgens mij, gaan die dan per kilo ? :)

Ja hoor dat is prima, neem wel zelf een weegschaal mee ;). 1 kilo is ongeveer 200 stuks.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Ik ben er ook , eigenlijk wel jammer dat het de laatste keer is.

Tidak Ada

Golden Member

@heer Plof:
Toch niet te lang aan de oude Port gezeten? :+
Ik hoef het niet te zeggen, maar dat sluit niet uit dat ik het wel kán zeggen. >:)
Sorry voor de ietwat verlate reactie ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Wat kan ik verwachten in Deurne als de krenten al uit de pap zijn?
Zijn de geposte foto's met of zonder de krenten (nee, ik bedoel niet de personen op de foto's :-) )
Als ik deze post lees heb ik het gevoel dat de meeste die komen exact weten wat er ligt. Ik zie alleen maar heel veel dozen en bakjes maar verder....

Eenvoud is al moeilijk genoeg.
Schimanski

Golden Member

Er zijn nog heel veel componenten (C's, transistors, connectors, potmeters, ic's, etc.) ook nog boeken, apparatuur, printboorjes, enz. Je woont in de buurt zie ik (omgeving Eindhoven) dus kom maar kijken. Je bent welkom.

Als je wilt komen stuur mij dan even een mail, krijg je adres+route terug gestuurd.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum