Opheffings Uitverkoop elektronica verzameling Deurne

pietplof

Golden Member

Ondergetekende is zeer verheugd te hebben kunnen bijdragen aan deze laatste geste.

Verder wil ik nogmaals iedereen die deze totale uitverkoop mogelijk heeft gemaakt hartelijk danken voor hun tijd en inzet; het was mij een groot genoegen.

festina lente

Beste mensen,
Hoewel dit topic al heel oud is, heb ik toch nog een mededeling voor iedereen die Desiree hebben leren kennen.

Gisteren kreeg ik te horen dat Desiree afgelopen Dinsdag aan een hersenbloeding is overleden.
Hoewel ik niet meer actief bezig ben in de elektronica en het contact met haar ook verloren ben, kwam dit toch als een grote schok bij mij over.

Verdere informatie over het overlijden van Desiree ontbreekt mij ook maar wil dit wel even met jullie delen.
Terug kijkend naar een mooie tijd in de loodsen in Deurne, leef ik in gedachte mee met de nabestaanden.

Met vriendelijke groet
Karel

Hugo Welther

Moderator

Dat is heel triest om te horen er gaat een leuk en spontaan persoon verloren.
Mijn condoleances en sterkte voor de nabestaanden.

N.B. Mans had wat meer contact met haar.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Jinny

Golden Member

Gvd, veel te jong.....
Condoleances aan de nabestaanden, hier schrik ik van....

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
pietplof

Golden Member

Daar schrik ik toch behoorlijk van.
Het was toch nog een vrij jonge vrouw en dan verwacht je dat helemaal niet.
Een triest einde van onze mooie ,,Deurnetochten" met haar als letterlijk middelpunt tussen de beide speeltuintjes.
De familie zal het vermoedelijk niet zien/ horen maar mijn deelneming gaat richting de nabestaanden.

festina lente
Hewlett

Honourable Member

Triest bericht. Mijn condoleances.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
bprosman

Golden Member

Getver, wel de laatste bij wie ik dit zou verwachten in de Deurne ploeg.
Condoleances voor de familie.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Tidak Ada

Golden Member

Verschrikkelijk!!!

Dit doet mij echt wat ;(

Op de een of andere manier hadden wij een band buiten het loods-gebeuren om. Dat kwam mede door de problemen met mijn knie indertijd. Ze vond dat ik zo 'dapper' was. Dat heeft mij toen echt geraakt!
Ze was een warme empathische vrouw, die alles voor anderen over had en zich zelf daarmee vaak weg cijferde.

Eind oktober kreeg ik nog een mailtje van haar, hoe het met ons ging.
Het bleek dat haar vader in april was overleden na een langdurig ziekbed. Gelukkig had Covid-19 daar niets mee te maken.

Het schijnt dat het afgelopen jaar voor haar nogal heftig is verlopen.
Als ik het goed begrijp wat Kareltje schreef, is het allemaal snel gegaan en heeft Desiree niet veel geleden.

Hopelijk heeft zij nu haar rust gevonden.

Mijn deelname aan haar naasten; Ger-Jan ('Graat') en de kinderen....

@Kareltje:
Ik zal Graat en de kinderen zelf nog schrijven. Jij hoeft dus deze post niet door te sturen.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Jinny

Golden Member

Even aanhaken op wat Tidak Ada zegt, alle keren dat ik daar was zat ik altijd even een koppie met haar te doen, ook al omdat er weinig vrouwen kwamen en waren.
Meestal met Desiree mee maar 2 of 3.
Even vrouwen onder elkaar zeg maar.

Was altijd even een fijn moment...

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Ik heb vele uurtjes met Desiree in de loodsen van Deurne en Helenaveen doorgebracht, met het doorzoeken van de dozen, het globaal sorteren, het voorbereiden van de bezoekdagen etc. etc.
De kerst-bezoekdagen, de BBQ's, ze blijven in mijn herinnering en het was zó fijn werken met Desiree, een geweldige vrouw, die zó ontzettend goed om kon gaan met alle bezoekers.
Ik zal hier nog vaak aan terug denken.
Dat ze mogen ruste in vrede.

Tjee, daar schrik ook van.
Mijn condoleances en sterkte aan de nabestaanden.

Automotive engineer - www.easy-tech.nl
RAAF12

Golden Member

Ik ken ze alleen van naam, gecondoleerd aan de nabestaanden.

Zo jong nog, heel triest.
Mijn condoleances aan de nabestaanden.

Dat is heel onverwacht inderdaad. Heel erg jammer om dit te horen. Ik heb in Deurne ook nog lang met haar staan praten over het soortgelijk probleem wat ik heb met mijn vader.

Mijn condoleances aan de nabestaanden.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
maartenbakker

Golden Member

Wat een vervelend nieuws :( Mijn condoleances aan haar nabestaanden!

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Lambiek

Special Member

Ik ben nooit in de loods geweest, dus ik ken Desiree verder niet. Maar dit is wel erg verdrietig nieuws. Mijn condoleances aan de familieleden en vrienden.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
Tidak Ada

Golden Member

Hallo Deurne-gangers,

Ik werd vanochtend gebeld door Leonie, de zus van Desiree.
Ze liet me weten dat er een streaming van de dienst beschikbaar is.

De dienst zal aanstaande dinsdag om 13:00 plaats vinden.

Voor belangstellenden heb ik de link en het wachtwoord daarvoor.

Mocht je willen meekijken, dan kan ik dat per PM toesturen (Met toestemming van Leonie).

Groet,

T.A.

@Mods:
Misschien is het beter een en ander naar de Koffiecorner te verplaatsen?? Of laten we het zo om verwarring tegen te gaan?

Groet,

T.A.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Jinny

Golden Member

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Ik heb in Deurne een paar keer met haar staan praten, zo'n vrij jonge vrouw, dan verwacht je dit helemaal niet. Mijn condoleances aan de nabestaanden.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
haasje93

Golden Member

Droevig om te lezen, heb in Deurne een aantal keer met haar staan praten.
Mijn condoleances aan de nabestaanden.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?