Opheffings Uitverkoop elektronica verzameling Deurne

Ik ben er ook eens bij kijken of ik iets leuks/nuttigs kan vinden. Hopelijk krijg ik er geen spijt van (a.k.a. "te veel meeslepen" dus).

@bram p: Kom ik ook eindelijk van de lang beloofde IC-tjes af die je nog van me tegoed hebt.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Ik zie dit ook wel zitten, zal zometeen een mailtje sturen!

Tidak Ada

Golden Member

Kijk het loopt vol en wordt misschien ook nog druk ook!

Voor de reguliere en andere frequente Deurne-/Helenaveen-gangers (ook diegenen, die deze laatste keer helaas niet kunnen) nog het volgende:

Ik wil voorstellen om deze laatste bijeenkomst af te sluiten met een afscheidsgeschenk voor Desiree.

Nu hoorde ik de laatste keer dat Desiree de camera van haar telefoon een beetje beperkt begon te vinden. Ik heb daarom gedacht dat we daar wat geld voor zouden kunnen inleggen, waarvoor, afhankelijk van de opbrengst een cadeaubon van Kamera-Express (heeft een zaak in Eindhoven) of misschien wel een aardige point-and-shoot cameraatje gekocht zou kunnen worden.

Canon en Nikon hebben al een aardig dingetje voor < €150,- . Dat zou met €10,- p.p. bij 15 man of vrouw al haalbaar zijn.

Wie mee wil doen, zou ik willen verzoeken om zich op het e-mailadres uit mijn profiel te melden. Ik wil dan een en ander verder wel regelen. Het natuurlijk is niet verplicht, maar je deelname vergroot het succes.... ;)

edit:
Één van de deelnemers kan nóg voordeliger inkopen....
/edit:

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

Tidak Ada komt met een cateringwagen en volgauto :)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Schimanski

Golden Member

Ook langskomen? Stuur mij een e-mail (adres in mijn profiel) dan krijg je ook adres + route toegestuurd.

Deelnemers, datum nog nader te bepalen

  1. Sine
  2. Dratsabylgu
  3. Hewlett
  4. Markce
  5. GerardMonique
  6. Blauwlampje
  7. TonHek
  8. Tidak Ada
  9. bprosman
  10. adval40 + chauffeur
  11. guidob
  12. Jeroen Vreuls
  13. Jinny + chauffeur
  14. pietplof
  15. Chuckie
  16. Maarten Bakker
  17. kVA16
  18. Bert_Camper
  19. GJ_
  20. Squant
  21. PE1DTN
  22. Dijkmane
  23. bc108
  24. henri62
  25. EdwinA
  26. Myken
  27. Morton
  28. Mels
  29. Stynus
  30. KoenP
  31. Glenntronics
  32. Waters
  33. Ganzz

Voorkeuren tot nu toe
[code=C]
9 december ***************
23 december *******
6 januari *********
20 januari *******************
[/code]

Het ging een hele tijd gelijk op tussen 9 dec. en 20 jan. Na de laatste aanmeldronde is het aantal voorkeuren voor 20 jan. toegenomen.

!!! -> Je kunt je nog steeds aanmelden <- !!!

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
mel

Golden Member

Ik heb geen vervoer, maar als iemand me op kan halen, ga ik graag mee :)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Toevallig wil ik binnenkort ook naar een andere afspraak in de buurt van Deurne. Het zou mooi uitkomen als ik dit kan combineren met ons "uitje". Is er daarom al een definitieve datum bekend ? Ik kan nog wel een week of twee wachten maar als het eind januari word wilde ik dit weekend gaan.

Hewlett

Honourable Member

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar een definitieve datum, het weekend van 9 December is al weer dichtbij en er staat voor mij op die dag een andere afspraak op reserve.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Schimanski

Golden Member

Een aantal mensen kan 9 dec. niet, voor andere is 20 jan. niet mogelijk. Om toch iedereen een kans te geven ben ik met Desiree aan het kijken of we beide dagen kunnen doen, 9 dec. en 20 jan.

In ieder geval zijn 23/12 en 6/1 al afgevallen.

Ik hoop zo snel mogelijk uitsluitsel te geven.

Natuurlijk is iedereen dan op beide dagen welkom, ben je 9 december al geweest, kun je 20 jan. ook gewoon komen.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

20 jan wil ik wel, maar ik stuur nog geen email omdat ik nog niet zeker weet of ik kan.

If you want to succeed, double your failure rate.
Schimanski

Golden Member

Het is definitief. A.s. zaterdag , 9 december, zijn jullie welkom in Deurne. (en 20 januari ook...)

Tot zaterdag!

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Hewlett

Honourable Member

Mooi, ik ben er zaterdag bij. Begrijp ik het goed dat er op 20 januari alnog een mogelijkheid is of komt die dag te vervallen? dat staat er al :-)

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
GJ_

Moderator

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe laat start dit spektakel? En tot hoe laat duurt het?

mel

Golden Member

Ik zou meerijden met Tidak, vanaf het station..Maar dan wel 20 jan..Gaat dit nog door?

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
GJ_

Moderator

Vanaf station Deurne? Want dan is er dus altijd een mouw aan te passen. Daar kom ik ook langs.

Ik heb 1 stoel vrij vanaf station Deurne of regio Eindhoven.

Tidak Ada

Golden Member

@Schimanski:

  • Gaat januari dan niet meer door of blijft dat ook staan?
  • Dan zou ik 20-01 toch beschikbaar zijn voor de vergadering....
  • Kan je exact aangeven hoeveel personen er komen?

@GJ_:

De tent gaat open om 10:00 uur en we sluiten rond 16:00

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;
Sine

Moderator

Als nu komende week de laatste plunder dag is dan is dat voor mij ook echt de laatste :)

Is "BC108" te traceren voor de 09-12 ?
Mail me dan svp.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
maartenbakker

Golden Member

Ik begrijp dat er twee laatste kansen zijn. Dan kom ik definitief op 20 januari.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
adval40

Special Member

Ik ben zaterdag 9 dec ook van de partij

als ik mensen mee kan nemen vanuit station Eindhoven dan hoor ik het wel

Ad

adval40

Ik ga even nadenken of ik beide dagen kan doen, 9 dec. en 20 jan.
Uhhhhhhh ff denken....... Yes, I can !

TonHek
P.s. Als 't BramP ook nog steeds schikt tenminste...

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
bprosman

Golden Member

Tuurlijk, wie kan er nee zeggen tegen de 4 D's. De Doldwaze Deurne Dagen.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Jinny

Golden Member

Komende zaterdag kan ik niet dus..

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;
Schimanski

Golden Member

Komende zaterdag kan ik niet dus..

Dat was bekend (had je al in de mail gezet).

Voor het geval het niet duidelijk is: Er zijn meer mensen die zaterdag niet kunnen. Er zijn er ook die 20 jan. niet kunnen. Om iedereen tegemoet te komen doen we beide data...

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum