Voertuiguitrusting

Dit topic is gesloten

Hallo allemaal! Ik weet niet of dit in het forum past, maar ik ben op zoek naar een auto-interieur. Ik heb een elektrotechnisch bedrijf, dus ik ben een elektronica-ingenieur. Voor mijn medewerkers sta ik altijd op de beste voertuiguitrusting. Nu is mijn vraag welke merken vind je het leukst? Ik twijfel tussen Sortimo en Würth. Kent beiden iemand en kan mij helpen? Bedankt

[Bericht gewijzigd door GJ_ op dinsdag 12 december 2017 19:57:32 (25%)

vergeten

Golden Member

Op 12 december 2017 12:49:21 schreef Norbx:
Hallo allemaal! Ik heb een elektrotechnisch bedrijf, dus ik ben een elektronica-ingenieur.

[Off topic mode]
Oh is dat zo :)
[end of topic mode]

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Shiptronic

Overleden

Vraag het je personeel, en geef ze wat ze zelf graag willen. Iets in je maag gesplitst krijgen waar je niet achterstaat werkt alleen maar negatief. Ze worden hellemaal happy en blij als ze krijgen waar ze om vragen. Dan kunnen ze er later ook niet over zeuren want het ws eigen keus.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
evdweele

Overleden

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
High met Henk

Special Member

Vindt de sortimo maar poppenspul, hard plastic koffers/dozen wat snel breekt
Wurth was al veel degelijker, maar wel tikje lomp qua koffers.
Bott is ook leuk, maar ken de koffers niet...

Het deel in bedrijfswagen zelf is voor mij lood om oud ijzer. Altijd wel pas te maken.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
maartenbakker

Golden Member

Ik heb een tip voor je Norbx, eigenlijk twee...

1) doe niet op een quasi-upbeat marketingtoon alsof je je eigen bedrijf niet kent, dat wekt geen vertrouwen
2) eat your own dogfood, oftewel gebruik zelf je eigen producten dan merk je snel genoeg of ze goed zijn

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
GJ_

Moderator

Ik vind het alletwee rommel.
Kun je niet beter gewoon in Duitsland navraag doen? In plaats van op een elektronica forum?

Dit topic is gesloten