Hi souf20,
Ik ben het met Aart eens betreffende de opbouw van je schakeling.
De vier buffers die Aart aangeeft hebben geen zin op die plekken...
Maar...
Waar je er wel 1 nodig hebt plaats je hem niet.
Dat is aan de ingang, de rede is dat de filters voor hun beste performance graag aangestuurd worden met een lage impedantie.
Dus een buffer is daar nu juist goed op zijn plaats. 
Kantelpunten
Lang geleden bouwde ik toonregelingen met ook een mogelijkheid tot het kiezen van een hoog of laag kantelpunt.
Het hangt dus van je toepassing af.
Maar denk er wel over na wat je eigenlijk wilt hebben.
Schema opbouw
Tja... typisch SPICE, en nee dat is niet goed voor jou 
Ook Aart geeft al aan dat je beter een "normaal" schema kan gaan tekenen.
Potlood en papier, vlakgum zijn 1e klas tools!
Bijna al mijn ontwerpen beginnen op die manier.
Het gebruik van het potlood dwingt je ook een beetje om met het schema bezig te zijn, meer aandacht er aan te geven.
Wat tips...
Herhaling van Aart: TEKEN ALTIJD DE ONTKOPPEL CONDENSATOREN!
Neem altijd een kleine weerstand op aan de uitgang van een opamp als deze meer dan 20cm kabel gaat sturen.
We hebben het hier over audio en dan is iets tussen de 22 en 100 Ohm goed.
Ik neem meestal 47 of 56 Ohm.
Hou ook rekening met de ingang, zoals ik aangaf een buffer daar plaatsen en dan ook de ingang met een weerstand beschermen en een kleine condensator naar massa aanbrengen.
De waarde van deze weerstand, rond 1K en de condensator naar massa zeg 220pF.
Deze condensator samen met de weerstand is een low pass filter (~700Khz) dat veel HF tegenhoud zodat de opamp niet over zijn nek gaat als een mobiel in de buurt aangaat.
Daar zijn eventueel nog veel meer aanpassingen voor nodig maar dat gaat te ver voor nu.
Dan nog even dit, als je een schema gaat tekenen zorg er dan voor dat NIETS over elkaar heen staat, tekst hoort niet over lijnen heen te staan, dat maakt het lezen van het schema snel onduidelijk.
Wil je een voorbeeld, dat kan, klik op de link hieronder, daar kan je een van mijn schema's zien.
http://www.bramcam.nl/NA/LowCostCal/LowCostCal-70.png
Succes!
Blackdog