NAD L54 reageert niet op remote HTR3

Gister als kerstkado van schoonouders een overtollige mint NAD L54 gekregen. Thuis even snel geprobeerd: werkt prima, speelt alles af etc.

Wat doe je dan voor het "als nieuw gevoel": je geeft de L54 een factory reset. So far so good; alles werkt nog. Via de remote en via de knoppen op de L54

De fancy remote NAD HTR 3 idem ditto: factory reset op de remote. Bummer! Opeens reageert de L54 niet meer op de remote! De L54 nogmaals gereset: idem, werkt alleen nog op z'n eigen knoppen.

Blijkbaar is de HTR 3 remote opeens niet meer gepaired aan de L54 (?).
Iemand tips? De manual maakt me niet wijzer.
Dank alvast.

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)

zit er geen adres instelling op de ab en versterker? dat hebben meer merken, moeten beiden op 1 of 2 of 3 staan anders werkt het niet.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Op 27 december 2017 12:30:08 schreef testman:
zit er geen adres instelling op de ab en versterker? dat hebben meer merken, moeten beiden op 1 of 2 of 3 staan anders werkt het niet.

Nee, helaas niet.

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)

Op 27 december 2017 14:12:45 schreef william1967:
Wellicht kun je hier wat mee http://tv.manualsonline.com/manuals/mfg/nad_electronics_international/…

Thx, die had ik al, ik ga morgen eens de AB laten "leren". Misschien dat hij dan de L54 vindt. Wordt vervolgd

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)
pa3gws

Golden Member

Tja waarom doe je een factory reset als alles naar behoren werkt?

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Op 27 december 2017 18:04:06 schreef pa3gws:
Tja waarom doe je een factory reset als alles naar behoren werkt?

Omdat de L54 voorzien was van allerlei instellingen die ik anders wilde, en de AB was deels geprogrammeerd om andere devices te besturen.
Het "nieuw-gevoel" dus, zoals ik in mijn start-post al meldde.

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)

OPGELOST: de AB heb ik in de "learn"modus gezet en op zeker moment was er weer contact tussen de L54 en de AB.
Blijkbaar had dat resetten van de AB tot gevolg dat er wat "meer" gewist werd dan verwacht.

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)