Examen vragen

Dit topic is gesloten

Jullie zouden mij een hele grootte plezier doen als iemand weet wat de volgende vragen zijn of te kunnen beantwoorden, ik heb op internet gezocht wat het is maar moeilijk te vinden vandaar dat ik het nu typ :)

1, wat als je 2 vollast (belaste)transformatoren in parallel geschakeld hebt wat als uitkomst 1000KVA is, wat is de KVA per transformator?

A: 500KVA
B: 750KVA
C: 1000KVA

Wat zijn de gevaren van een FELV keten?

Wat zijn de nadelen van een open on-geïsoleerde ruimte?

Als iemand antwoord weet van een van deze vragen hoor ik het graag! alvast bedankt toppers!

Gr Benny

Lambiek

Special Member

Moeten wij jou examen doen? :)

Wat zijn de gevaren van een FELV keten?

Volgens mij heb je daar al een topic over lopen!

https://www.circuitsonline.net/forum/view/139440

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

Op 29 december 2017 12:32:28 schreef M Benny:
Jullie zouden mij een hele grootte plezier doen als iemand weet wat de volgende vragen zijn of te kunnen beantwoorden, ik heb op internet gezocht wat het is maar moeilijk te vinden vandaar dat ik het nu typ :)

1) wat als je 2 vollast (belaste)transformatoren in parallel geschakeld hebt wat als uitkomst 1000KVA is, wat is de KVA per transformator?

A: 500KVA
B: 750KVA
C: 1000KVA

2)Wat zijn de gevaren van een FELV keten?

3)Wat zijn de nadelen van een open on-geïsoleerde ruimte?

Als iemand antwoord weet van een van deze vragen hoor ik het graag! alvast bedankt toppers!

Gr Benny

1) Mogen de trafo's als ideaal beschouwd worden?
Als er verliezen zijn, wordt dat meestal omgezet in warmte. Gaat er nu wellicht een licht op?

2) In je vorige bijdrage over dezelfde vraag heb ik wat uitgelegd en een link gegeven. Je zou die natuurlijk eens kunnen raadplegen.

3) Als het regent wordt je nat in een open ruimte.

Het is de bedoeling dat je wat leert, door het goed uit te zoeken. Het examenformulier moet je zelf invullen, niet wij.

Sine

Moderator

M Benny,

1 topic met alle vragen was inderdaad genoeg geweest, maar om ze nu nog samen te voegen wordt een zooitje, graag verder in de al lopende topics.

Dit topic is gesloten