Philips Plasma mdl FTR9965/12

Beste(n), ons oude beestje - Philips mdl zie boven - doet het nog prima maar schakelde vanavond ineens uit (geen beeld meer) en gaf een rood knipperlichtje aan. KPN box en ontvanger geven wel groen lampje. Wij hebben al de electriciteit van de box en het scherm afgehaald..maar na opnieuw opstarten geeft hij hoopvol een groen lichtje..maar gaat dan helaas weer over naar het rode knipperlichtje ; dus geen beeld. Vorige keer (is alweer 5 jaar geleden) zijn wij super geholpen door Arnold D. Wie oh wie kan ons hier helpen? alvast dank voor jullie reactie

elco's in de voeding van de tv of miss de zekering in de ontvanger zelf eruit..

hoewel uitval tijdens spelen eerder aan een defect in de ysus of xsus doet denken..

[Bericht gewijzigd door testman op zaterdag 30 december 2017 22:03:55 (36%)

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Ik kan wederom van dienst zijn hoor wanneer gewenst.

Hi Arnold! GRAAG!!! Kan ik jou bellen of zou jij wellicht ons kunnen bellen ? dit is mijn mobile: 06 51.827.586. Hoop je heel snel te spreken :)

Hi Arnold, nog even voor jouw info: HOLTEN is dezelfde als WEETGRAAG (ca 5 jaar geleden :)

Ik ga in het nieuwe jaar contact met je opnemen, het is nu erg kort dag :)
Voor jou en iedereen de beste wensen

Okido..dank! fijne jaarwisseling!!

Hi Arnold, zou jij aub kunnen bellen/aan kunnen geven wanneer het jou schikt om bij ons langs te komen ?...momenteel kijken wij op een heel klein schermpje tv..hahaha...Hoor graag van je :)