ue46f8000

Ik heb een vraag over het 46inch scherm, die van mij is gebarsten en mijn vraag is kan ik hier een andere samsung 46 inch scherm inzetten als het maar 3d led is de rest van mijn tv functioneerd goed, en heeft iemand zo`n scherm liggen.

De kans dat je een goed beeldscherm tegenkomt dat past is zeer gering. Het beste probeer je eenzelfde aan te komen met bliksemschade ofzo.

Het is type gebonden, dus zomaar lukraak en ander 46 Inch scherm inzetten gaat niet...

Op 2 januari 2018 18:37:33 schreef smd:
Het is type gebonden, dus zomaar lukraak en ander 46 Inch scherm inzetten gaat niet...

ben ik het niet helemaal mee eens de aansturing gebeurt via het mainboard, en ik zoek een 3D led scherm 46 inch

Een scherm bij een Samsung moet je zeker via het type en best via het serienummer opzoeken!
Bij de meeste modellen zijn er meerdere versies gemaakt, daarin kunnen de part nummers dus verschillen.
Ik kan je altijd de prijs bezorgen als je mij een mailtje stuurt.

[Bericht gewijzigd door Pringels op dinsdag 2 januari 2018 20:58:45 (38%)

maartenbakker

Golden Member

Op 2 januari 2018 20:13:34 schreef mike1959:
[...]
ben ik het niet helemaal mee eens de aansturing gebeurt via het mainboard, en ik zoek een 3D led scherm 46 inch

Paneel neem ik aan, maar dat wordt wel vaak scherm genoemd. Samsung monteerde soms in 1 model al 3 verschillende panelen en sowieso is de kans groot dat een andere jaargang een ander paneeltype heeft. Vandaar dat het lastig is om precies dat type te vinden dat je nodig hebt. Meestal kun je op het mainboard wel wat instellen van paneeltype maar dat is redelijk beperkt. Je zult dus eerst even in het toestel moeten kijken welk merk en type paneel erin zit. Een ander type is op de gok.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."