Verwijderen Profiel

Dit topic is gesloten

Hoe kan ik mijn profiel verwijderen van het forum, alle geplaatste opmerkingen (behalve minimale van eigen vraag, zodat antwoorden van anderen niet helemaal los ronddolen of verdwijnen van de site, maar wel ook de eigen antwoorden binnen elk topic, zou in mijn ideaal ieders (maar spreek liever alleen voor me zelf, als anders idee erover niet weet of instemming heb) soort basis recht toch moeten zijn (met vermelding erbij dat topic niet compleet meer is, of i.d. , risico voor antwoorder dan nou eenmaal, en misschien te regelen dat die kan instellen dat die dan antwoord ook uit verwijderde topic wil. Een gegeven antwoord zou toch niet hoeven betekenen dat je het beschikkingsrecht of je eigen vraag verliest (of erger, iemand anders er de beschikking over aanmeet), een antwoord of hulp is mooi, maar als het met zulke onvrijblijvendheid gepaard gaat, geef mijn portie dan maar aan fikkie. Achter dat op meeste plaatsen "nog" zo is, hoop echt dat dat veranderd. Gezien wat best heftige reacties wat hier mee te maken had. Wil ik me bij deze dus uitschrijven van dit forum, of iemand dat kan doen, of uitleggen hoe je dat zelf kan doen. Sommigen hier (bij wie het nog wat ingang misschien vind) mijn dank voor de hulp zover.
Beetje lang verhaal misschien, maar zal dus niet meer gebeuren hier. ....Doeg.

Voor organisatorische zaken gelieve zich te wenden tot één van de moderators.

Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
klein is fijn

Moderator

User is onherkenbaar gemaakt, relevante topics worden binnenkort verwijderd.

Dit topic is gesloten