philips 40pfl3008(vestel)

heeft er iemand ervaring met het herstellen van de vestel mainboards uit philips pfl 40pfl 3008 toestellen?
nr van mainboard is 17MB95S-1

Er is recovery software voor. Als je me mailtje stuurt kan ik je die wel sturen.

Correctie: Ik was in de war met de 3007....

Wat is de klacht joe joe?? Continu knipperen van pwr on light,soort van reboot?? Bevries EEprom eens kijk of TV dan wel doorstart

[Bericht gewijzigd door smd op zaterdag 27 januari 2018 18:58:18 (66%)

heb momenteel 3 slechte boards die ongeveer hetzelfde doen!start op , backlight gaat aan , verder niks ,afstands bediening reageerd ook niet
1 goed board die het wel doet!dus fout zit zeker op het mainboard

3.3 v is aanwezig!
bijkomende vraag? er was geen remote bij de tv!kan deze bediend worden met een gewone philips of gezien het vestel mainboard met een speciale?

Ik geloof niet dat deze TV een standaard RC5 of 6 codering had via de AB. dus eigen Vestel AB nodig

maartenbakker

Golden Member

Vestel heeft in het verleden toch vaak RC5 gebruikt maar niet helemaal met dezelfde toetsen.

De ASWO-vervanger IRC87200-OD vervangt naast een hele reeks Vestel-Philipsen ook een heel aantal TPV-Philipsen dus ik gok toch wel RC5 of misschien RC6.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op donderdag 1 februari 2018 22:38:09 (39%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."