problemen met home cinema set van JVC

Hallo Allemaal.
ik ben helemaal nieuw op deze site en een behoorlijke leek. daarom zou ik ons probleem graag aan jullie voor leggen. Wij hebben een home cinema set van JVC, type XV THR1E. Het apparaat is er mee gestopt. Gaf een tikken geluid in de buurt van de voeding. Op grond van wat ik gelezen heb op dit forum is er een elco vervangen. Nu geen tikkend geluid meer. Helaas krijg ik nu de melding "DSP NG". heeft iemand suggesties wat daar aan te doen? Alvast bedankt

Schijnbaar zijn er nog meer condensators defect of er ligt een weerstand uit

DSP ( Digital Signal Processor) is een losse print in unit. Als de voeding te veel uitgedroogde elco's heeft gehad, is die print gaan hemelen en vrijwel einde.

Bedankt voor jullie feedback. Ga met elco's aan de slag. Laat tzt weten of dit soulaas biedt

eindelijk laatste bericht. Achteraf bleek "gewoon" een connector niet goed aangesloten. probleem is verholpen en apparaat doet het weer als te voren. Dank zij dit forum is ons apparaat weer helemaal in orde.

Heb je mazzel! Nou ja, onze input?? Je heb het zelf gevonden! Was het intern of extern van het apparaat??