En waar denk je dat die nu zijn? Juist bij mij dus, want die had ik ook zien staan.
Zijn ze toch nog goed terecht gekomen 
Verder heb ik ook nog een rits modules met (e)proms ooit lang geleden overgehouden. Ik zou daar dan een keer een copy van moeten trekken
.
Dat plan heb ik ook , en ze in ieder geval ergens veilig stellen. Heb ook zo'n cartridge (print) van Miniware daar zit al een 27128 in. Jammer dat die Philips dingen dichtgelijmd zitten, de schroeven dan toch.
Het grote board boven in is een print van Miniware, dat klopt. Zit een floppy controller en ram uitbreiding op en ik dacht een parallelpoort. Dat ding is toen speciaal voor de P2000T ontwikkeld door hun.
Heb inmiddels ook de bijbehorende floppy drive's. Met voeding in een kastje.
Het kleine printje onderop (beige zonder soldeermasker met de 2 potjes) is de 80 kolom uitbreidingskaart.
Heb je daar iets van doc van ? Als ik de machine aanzet heb ik een 40 karakter scherm, neem aan dat dat ding ergens aangezet moet worden dan. Voor de Miniware machine kan ik me ook voorstellen dat voor zakelijk gebruik 80 kolommen handig(er) was. Opvallend is wel dat ik een Miniware fakturering cartridge heb met Eproms voor slot 2.
Als het goed is heb ik van alle borden ook de schema's. Ik heb precies dezelfde borden in de P200T staan (behalve de 16Kb) die ik hier heb.
He je ook schemas van dat "jongste" bord ? Waar de modulator op de print zit en niet meer in "een blikje" ?
De printen zijn makkelijk te repareren zitten allemaal standaard onderdelen op, behalve wat van die Teletext chips, als die stuk zijn is het wat lastiger om ze te fixen.
Ja en wat 82S123's en die zit ik aan te denken om ook uit te lezen (te documenteren).