droger whirlpool 6th sense

hallo ik heb een vraag.we hebben een whirlpool 6th sense wasdroger.nu is het geval dat de was niet meer goed droogt.hlverwege het programma begint het lampje te brander waterreservoir vol.maar er zit bijna geen water in de bak.ik heb de achterkant van de droger afgehad en alle slangen nagegkeken.die zitten allemaal goed en vast.nu is het wel zo dat de bak waar de waterpomp in staat helemaal vol zit.dus het water word niet afgepompt naar de waterbak.laatst een beetje mee aan het stoeien geweest en ineens deed de pomp het.dat wil zeggen het water werd naarde condensbak gepompt.maar vandaag weer hetzelfde verhaal met de natte was en het lampje dat halverwege gaat branden.wie oh wie kan me helpen

mvg milano

maartenbakker

Golden Member

Je kan zelf beginnen met het typenummer en het servicenummer van je machine op te zoeken. Servicenummer staat vaak op een aparte sticker ergens achter de deur. Het serienummer staat onder het servicenummer en kan ook handig zijn om te bepalen hoe oud de machine is.

Er zijn namelijk nogal heel veel verschillende modellen met ook verschillende onderdelen en verschillende mankementen die aan de omschrijving 6th sense voldoen.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op vrijdag 16 februari 2018 00:03:03 (14%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

dankje maarten.ik ga het van het weekend ff bekijken hartelijk dank voor je meedenken toppie

grt milano

Pomp is omringd met stof en vuil. Deze bak schoonmaken en controleren of pompje niet is overleden.