Lg tv 42pc35 KAPOT?

Laatst een gratis tv gehaald die niet aan gaat dus heb ik wat stekkers los gemaakt en ging die wel aan maar zonder beeld. DUS ik dacht het is ysus board waar ik een andere van gekocht heb. nu ging die wel een seconde aan met ruis en toen kwam een knal uit en is mijn nieuw gekochte onderdeel ook nog stuk. wat is hier aan de hand misschien?

Eerder 'n tert as 'n koek

Het is niet mijn bedoeling om negatief te zijn.Maar ik wil je toch waarschuwen om voorzichtig te zijn.

Wij (ik) weten niet hoeveel ervaring je hebt met plasma tv's en /of je meer tv's hebt gerepareerd.
Verder is uit jouw verhaal nog helemaal niets duidelijk.

Behalve dat je een gok hebt genomen , die verkeerd is uitgepakt.Met algemene kreten , als hij gaat niet aan , of hij doet het niet , weten wij nog steeds niets.

De term - meten is weten - bestaat al decennia lang , en dat is niet voor niets.

Ik ben bang , dat er nu meer is stuk gegaan , dan voor jouw "reparatie".Er zal nu ZEKER gemeten moeten gaan worden , en dan maar hopen , dat de kosten voor een reparatie zullen meevallen.

Voorzichtig zijn , want er lopen zeer grote elektische stromen.En er staan hoge spanningen op sommige delen , die dodelijk kunnen zijn ...

Een Ysus defect gebeurt bij LG wel vaker.Het kan zijn dat het Hybride IC (onder koelblok) niet best was, maar kan ook zijn dat scherm slecht is en sluiting maakt. Bij LG moet je voorzichtig zijn daarmee. ik zou de print bij de leverancier claimen. Wat voor een type scherm zit er in?? Mogelijk PDP 42V6 of V7, X3. Allen waren erg kritisch.

Het feit dat er even beeld was, vermoed ik blok en zekering defect