Library Manager & OWCRC Library

Hallo,

Al enige weken ben ik met enige regelmaat met de Library manager van Proton aan het stoeien.

Ik wil de OW_CRC library installeren en gebruiken. Dit is echter nog steeds niet gelukt.

Na mezelf langs verschillende foutmeldingen en installatiefouten te hebben gewerkt blijf ik steken bij de volgende foutmeldingen:
Goed om te weten, ik heb niets gewijzigd aan de OWCRC library zelf. Deze heb ik zo gedownload van de PROTON site.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

[Bericht gewijzigd door wouterpw op donderdag 15 maart 2018 20:19:31 (12%)

Op 12 juli 2017 schreef johngb (de maker van de LibraryManager) op de Proton site:

"Oh dear Library Manager is coming back to bite me again.
I haven't got Library Manager on my PC as I consider it obsolete. I haven't attempted to update it to Delphi 10.2 so I resorted to my old machine which does have Library Manager installed.
.........
It would be worth considering rewriting the CAN library using the Pre-processor. I don't really want to re-instate Library Manager if I can really avoid it as it is not used by many.
......."

Ik zou dus niet te veel energie stoppen in het trachten werkend te maken met een nieuwere versie van Proton. Link naar hele item

In 2015 heeft AlbertoFS een CRC versie gemaakt welke zonder library manager werkt. Hier vind je artikel plus Download op de Proton site