Beovision 7 type:9331 doet niets

Toestel is er spontaan mee gestopt, geen beeld stdby leds oid te vinden, 5 volt in ps aanwezig. Iemand tips?

even a blind pig finds the mud sometimes.....

Is de 5V stabiel en rimpel vrij?? Indien OK volg voeding naar processor en controleer daar de sub voedingen.

Thanks SMD heb de PS inmiddels uitgewisseld met een spelend toestel en werkt perfect dus ga verder spitten

even a blind pig finds the mud sometimes.....

Voeding wil wel eens stuk gaan idd. Helaas geen schemas van.

Is het een 32"? Misschien heb ik nog wel een voeding liggen.

als de stby voeding werl werkt, zal er dus iets met de hoofdvoeding zijn. iets met de pfc zou kunnen, voeding start niet met maar 310V op de primaire elco. maar voor t zelfde geld ligt er een diode in sluiting op een secundaire spanning.

[Bericht gewijzigd door testman op maandag 2 april 2018 15:16:06 (21%)

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Tis idd een 32" type 9331, heb er inmiddels twee waarvan 1 spelend helaas met een ouder type tuner en ander type T-con en scherm, vraag me af of de aansturing T-con etc wel gelijk is zodat ik t binnenwerk kan uitwisselen en op mn gemak t defecte toestel kan repareren, anyway heb nu de mogelijkheid eea te vergelijken en wbt spanning op de hoofdelco id voedingen beide rond de 400 volt.

even a blind pig finds the mud sometimes.....

Aansturing Tcon is vrijwel gelijk, misschien dat B&O in service menu een beeldscherm selectie is. Het is dus de voeding??

[Bericht gewijzigd door smd op maandag 2 april 2018 18:55:02 (11%)

SMD ik heb als eerste de voeding van de defecte in de spelende gezet en voeding werkt prima dus zit ergens achter de voeding, processor misschien die dingen zijn behoorlijk over-engineering gebouwd....heb inmiddels service manual dus kan verder

even a blind pig finds the mud sometimes.....

Bedankt voor de tips heb ze inmiddels beide spelend wat slechte elco's vervangen was genoeg.

even a blind pig finds the mud sometimes.....

Ok, veel plezier weer, maar waar en welke elco's waren er rot??

Op t bordje waar de tuner op zit waar de voeding binnenkomt zit een beetje achteraan verborgen waren niet superduidelijk bol maar wel zodanig dat ik ze vervangen heb en met resultaat.

even a blind pig finds the mud sometimes.....