Sony RDR-VX410 geen beeld

Hallo,
iemand enige ervaring met zulke toestellen.
Ik heb er hier eentje die geen beeld weergave heeft, zowel op dvd als op videocasette.
Geluid is wel aanwezig.
Het lijkt me dat er een probleem is met een of andere videoprocessor??
Onder het dvd loopwerk bevindt zich een module met tal van IC's op..
alvast bedankt.
groeten
chipa

op zowel line 1 als line2 niet? soms is er een instelling gedaan dat de recorder rgb uitstuurt, maar de tv daar niet op ingesteld is, dan komt er uit de line 2 uitgang wel beeld..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Bedankt testman voor de info.
Ga het volgende week eens bekijken..
Heb 1 scart uitgang en cinch audio en video out geprobeerd.

en je kunt ook nog de coax uitgang testen, meen tussen kanaal 30-40 zit deze. geen cai aansluiten dan heb je dat kanaal sneller gevonden..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

alle uitgangen geprobeerd...helaas....
ook via de coaxiale connectie ant. out geen beeld te zien.
Heb afgestemd op CH 36 via een andere video.
iemand enig idee
meet 5v / 12v/32v/...

Vermoedelijk is composite video processor defect. Of je scart kabel wel volledig bedraad? uit coax kwam destijds al geen video signaal meer, alleen via scart

Bedankt SMD?

ik had ook al een vermoeden van de een of andere beeld verwerking IC met een probleem...

als je pech hebt ic gaar, niet teveel aan uitgeven, voor 40€ heb je een nieuwere met meer hdd capaciteit op marktplaats.

er zijn ook problemen met gare elco's op die recorders, vooral die sanyo smd caps. heb ik een rare storing ook al eens mee verholpen met een sony recorder uit die tijd. zaten een stel van die elco's bijelkaar op het board waar de hdd ook opgestoken zit, daar zaten wat spannings converters..

waar rook was, werkt nu iets niet meer