Nou, hij haalde zo'n 37km/u, dus met een paar volt meer op de accus zit je aan de gevraagde 40km/u.
Hij had gewoon een foute accu voor deze toepassing. Hij maakt ook een paar foutjes.
Hij had een 40A fuse. Hij zegt dat ie dus niet meer dan 40A continuous getrokken kan hebben. Nou niet dus. Hij kan best 60A voor een halfuurtje trekken door dat ding.
Hij gaat er van uit dat de 45A motor controller 45A uit de accu trekt. Dat is niet zo. In theorie is het "snelheid-als-deel-van-topsnelheid" maal "percentage gas" maal "45A".
Je kan best op max-gas optrekken naar je max snelheid. Als de motor controller netjes de motorstroom op 45A houdt, dan zit je aan de 45A*48V = 2.1kW net voordat je op de max snelheid komt. Maar dan KAN de controller niet de gevraagde 45A in de motor handhaven omdat ie spanning te kort komt. De stroom zakt rap.
Hij heeft mazzel gehad bij het in mekaar zetten van de DELTA draden. Als je wikkeling A, B en C hebt gelabeld. dan moet je het juiste B-uiteinde aan de A-wikkeling solderen. En weer als je de C wikkeling vastmaakt. Ik hou het er op dat er vier essentieel verschillende manieren zijn om het aan te sluiten en dat er maar 1 goede is.