Afzuiging ITHO wireless

Mijn afzuiging werkt niet goed meer. Ben helaas mijn handleiding kwijt. Na een zoektocht op het internet heb ik niet de juiste kunnen vinden voor een NIKO 5333-02 wireless module. heb namelijk de accu vervangen en dan moet de afstandbediening ook weer gekoppeld worden NIKO 05-304.

Weet iemand hoe je de afstandbediening koppelt met de ontvanger.

Als ik 220 V op de afzuiging zet gaat er geen led op de ontvanger branden. is dit normaal. Naast het lampje zit een drukknop weet iemand waarvoor deze is?

groeten

robert

Shiptronic

Overleden

Duk knop lijkt me voor het "pairen" in drukken wachten tot LED reageerd?) en dan zender bedienen ? (of zit er op de zender ook nog ergens een verborgen druk knop? (soms verzonken in de behuizing, bereikbaar met pen/paperclip)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

dat zal de prog knop zijn, maar de ontvanger kan net zo goed stuk zijn.. de led langs de prog knop dient iets te gaan doen. vaak kun je met die prog knop de ontvanger ook laten schakelen.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Misschien een domme vraag maar is het batterijtje goed? Heb er wel wat gehad die uit de verpakking al te weinig spanning hadden..

ts heeft een varta batterij, daar heb ik meer vertrouwen in als de 25 voor 4 euro meuk van de action..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Sine

Moderator

Nouja ... dat waren WEL de batterijen die gegarandeerd je hele apparaat onder lekten als ze leeg waren.
En niet een beetje, je kon het spul vaak letterlijk leeg gieten.

Sinds dien heb ik ze eigenlijk niet meer gebruikt.

lithium knoopcellen die lekken? wel 3 gezien die waren geklapt, maar niet lekken..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Sine

Moderator

Nee, dan heb ik het over alkaline cellen, daar heb ik zo'n trauma aan overgehouden dat ik met een grote boog om alles heen loop waar varta op staat.

Een lithium cel spectaculair laten klappen is een koud kunstje overigens ... gewoon proberen op te laden. Dat geeft aardig wat rotzooi :P

niet eens nodig, sommige van de action klappen vanzelf..

varta cellen gaan er op t werk enige honderden op t jaar doorheen, lekken doen ze zelden. dat zijn de industrial cellen in donkerblauw. ook wel durecell gehad, maar die passen vaak niet met hun te lage pluspool..

kwam cellen van varta tegen in een weinig gebruikte meter, waren al sinds 1997 over datum, niet lekken en nog steeds vol :)

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Ik had gehoopt dat iemand nog een handleiding hiervan had of weet wat die te downloaden is. Ik heb zelf gezocht maar kan niet precies de goede handleiding vinden.

Ook ben ik benieuwd of het ledje op de ontvanger normaal brand of brand als je het knopje ernaast indrukt.

Zal nog een andere batterij proberen, ik heb een Varta gebruikt (apr-2430).

Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Anoniem

Kijk eens op de website van IthoDaalderop: http://www.ithodaalderop.nl/brochures/12/all Als de juiste Itho ventilator er niet bij staat kun je ze altijd een mail sturen.