modificatie inverter philips 37PFL9903H

Beste mensen,
Is er iemand onder jullie, die weet wat de modificatie is voor de inverterschakeling van het Philips toestel:37PFL9903H
Ik heb namelijk een toestel met flikkerend beeld (afhankelijk van de beeldinhoud).
In een van de vorige forums is daar sprake van geweest.

Met dank.

Met de twee losse inverters bedoel je??

Er is enkel een mainboard en een powerboard

Op 4 september 2016 schreef Wil Manshande het volgende in het forum "37pfl 9903H inverter"

"Modificatie inmiddels gedaan,tv werkt prima"

Ik zou het zelfde willen doen,maar ik weet niet wat die modificatie inhoud.

Is er iemand onder jullie die me dat kan laten weten.

Alvast bedankt.

de inverters zitten direct op het beeldscherm zelf achter voeding en mainboard.

sorry, ik zie niets achter power- en mainboard.

Kan het zijn dat de inverter geintegreerd is in het powerboard?

De voeding is een zogenaamde IPB, Inverter Power Board, daar is idd een modificatie voor.

William1967,
Kan u mij die modificatie bezorgen ?

Op 23 april 2018 20:43:37 schreef william1967:
Mail maar, dan zoek ik het even op.

Ik ben bang dat mijn 37 inch Aurea (37PFL9903) ook last heeft van een af en toe flikkerend beeld, en is inderdaad content afhankelijk... Kun je me op weg helpen met deze modificatie?

Er zijn verschillende dingen te doen maar begin eens met het vervangen van elco 2111 door een 560uF 200V exemplaar van Lelon LS561M2DBK-3025A. Dit type wordt geadviseerd omdat de hoogte belangrijk is ivm safety.

Groeten, Ron.

Dank je wel voor je antwoord Ron... Ik heb inderdaad al wel een document gekregen met de benodigde modificaties... Echter, onderdelen (incl de door jou genoemde condensator) lastig / niet te vinden. Mocht je hints hebben?!

plaats een lijstje bij "waar krijg ik dit onderdeel?". Daar is een speciaal topic voor.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

ook zener diodes van dacht 33V nodig en IC benodigd op de drivers zelf. Wat weerstandjes en dan weer OK..