Zonnepaneel op camper werkt opeens minder goed

Op 20 mei 2018 21:14:20 schreef r-p:
Gaaf spul uit Noordwijk en een leuke prijs (nu 22£)! (Ook rond 25ct/Wp, net zoals mijn Solyndra buispanelen). Zou net op mijn inverter kunnen... (inverter MPP 380V/Vmax 450V, paneel MPP 319V/Vmax 435V). Kan ik de muren van mijn huis ook nog volplakken...

Nee hoor is een biedprijs .
Pas op
kostprijs 90 euro en 30 euro verzendkosten

Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer

Had halverwege mijn antwoord inderdaad gezien dat het een biedprijs was. En Noordwijk rij ik vanuit R'dam wel even heen als ik 4-12 panelen voor 25 euro/stuk had kunnen kopen :) Maar gezien de interesse zal dat niet gaan lukken... ondanks dat ie er heel veel heeft volgens mij.

[Bericht gewijzigd door r-p op zondag 20 mei 2018 22:40:58 (22%)

Op 20 mei 2018 20:36:16 schreef RoTaVWT4:
Ik heb even een tekeningetje gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe het dak vastzit. ....

Zou het kunnen dat je dat scharnier achterstevoren getekend hebt? Ik weet niet of je gasveren hebt en of hier jouw scharnieren en de afstelmogelijkheden zijn afgebeeld: http://www.poptop.nl/wp-content/uploads/2016/03/218010113025_umruestsa…
Misschien zit het bij jou net wat anders.

Heb je al eens gekeken waarom dat binnenste dakpaneel met zoveel geweld op zijn plaats geramd moet worden?

Zo maar een gedachte, maar zou het kunnen dat door verkeerd afgestelde scharniermechanismen dat dak "scheef" opent en de scharnieren torsiekrachten op het direct daarboven liggende paneel uitoefenen? Je moet iets verzinnen, nietwaar?