Vloercontactdoos / vloerstopcontact in de tuin

Sine

Moderator

Op 3 juni 2018 17:41:22 schreef Kilian:
Ik weet niet wat de cellen wegen. In een ander recent draadje was sprake van gewichten van 25 à 30 gram voor AA cellen. Als het 18650 Li-ion cellen van 46 gram zouden zijn, dan wegen 8 cellen 368 gram, op een totaalgewicht van 426 gram.

Trust is overigens geen merkloos Action product, net zo goed als Action ook ledlampen van Philips en motorolie van Valvoline verkoopt. https://trust.com/nl/product/22852-primo-powerbank-16000

Dat klopt helemaal, trust zelf is al een merkloos product.

[Bericht gewijzigd door Sine op zondag 3 juni 2018 18:19:03 (84%)

trust heeft klikaanuit al overgenomen, dat was ook al geen kwaliteit. de olie die de action heeft van valvoline is ook niets bijzonders, en erg dun. voor nieuwe motoren kun je wel 5W motorolie gebruiken, maar voor oudere motoren is die te dun..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Mijn auto is ook al wat meer ervaren. Daarom neem ik de Valvoline 15W40 van €4 per liter. Die hebben ze ook. Voldoet al jaren prima voor mijn toepassing. Jaarlijkse oliewissel voor €14.

Het concept van dat soort lage prijzen winkels, net als de one Pound shops in Engeland, is dat ze met laaggeprijsde merkartikelen klanten naar binnen lokken, die dan vervolgens met veel meer dan de bedoeling was weer naar buiten gaan, omdat het allemaal "niks" kost. Ik neem dus nooit een mandje. Kan ik niet meer kopen dan ik kan dragen. :9

Ik heb jarenlang een hardhoutenpaaltje met daarop een spatwaterdicht stopkontakt gebruikt voor de vijverpomp. Heeft altijd gefunctioneerd, ook met hoosbuien.

die houten paaltjes is men op t werk vanaf gestapt, die rotten weg na een aantal jaren nat staan. al menig jaren gebruikt men van die hergebruikte pvc paaltjes welke ook onder airco buitenunits zitten.

waar rook was, werkt nu iets niet meer