upload archief

Dit topic is gesloten

Hoe werkt dit weer,heb dit vroeger gedaan,snelle en makkelijke methode,en gaat dit sneller tegenwoordig.Vergelijkbaar met 4g en 5g bij smartphones,ik gebruikte vroeger dropbox,en externe harde schijf ofwel is alles overbelast,op moet je bij betalen voor grotere capaciteit,of hoe lossen jullie dit op,dringend een antwoord hebben.Vroeger deed ik dit met kabel van smartphone naar pc,toen daarna had ik methode automatisch ging met dropbox geloof ik,kan iemand mij is een deftige oplossing geven.Ik nam bijvoorbeeld fotos in brussel,als ik thuis kwam stonden die al op mijn pc en video filmpjes ook.Ik geraak er niet meer aan uit hopelijk zijn er wat deskundigen,experten die mij goede raad kunnen geven.4g en in het jaartal 2020 zou 5g de nieuwe norm zijn 100 maal of 1000 maal snellere werwerkingstijd weet het niet meer.Dit is voor belgie,of hoe is dat in nederland,ik wacht op advies.Ik heb momenteel een samsung SM-A520F 32GB smartphone niet de duurste en beste materiaal natuurlijk en een medion pc MT 7,en bose topkassen.En bose 502c controller en nuke berhinger nu1000.en een coputerscherm lg kleine tv zelf hersteld model is 32LE4500.

Lijkt me een vraag voor tweakers.net Daarnaast snap ik weinig van je vraag / probleem.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Als je nu ook nog ergens alinea's kan vinden, bij je er helemaal :-)

42

[Bericht gewijzigd door ohm pi op 22 augustus 2018 22:10:04 (20%)]

Bezoek mijn neefjes' site: www.tinuselectronics.nl

Ja idd,ik kan soms dingen,slecht duidelijk maken,maar heb op tv reparaties vele fotos en videos geplaast,een foto kan direct meer duidelijkheid brengen.

vergeten

Golden Member

Kan een Moderator het onderwerp ook even onder handen nemen?
Ik krijg rare gedachten als ik ars... zie staan :)

@JimA
Begin eens elke zin op een nieuwe regel met een hoofdletter.
Na elk leesteken (, of . of ?) hoort een spatie.
Dan wordt het al een stuk leesbaarder.

Gebruik de edit functie rechtsboven dan kan je de beginpost aanpassen.
Zie hier:

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, en toch wordt het wel eens anders begrepen.

Ok vergeten,ik ga dit doen.Wat is de edit functie ,nog nooit van gehoord.

Op 22 augustus 2018 22:22:14 schreef JimA:
Ok vergeten,ik ga dit doen.Wat is de edit functie ,nog nooit van gehoord.

Mocht het nog niet lukken laat dan de volgende keer dat je ergens (op een site zonder edit-functie bijv.) een stuk(je) tekst schrijft het eerst aan een ander lezen. Als de ander meer dan 10 sec uitleg van jou nodig heeft om te begrijpen wat de bedoeling is, breng je verbeteringen aan of schrijf je het stuk opnieuw. Dan laat je het weer aan iemand anders lezen, etc., enz.

Don't Panic!

Ik lees dat soort posts niet eens. Een heel topic als 1 lange regel van 1000 karakters plaatsen doe je niet.
Moet je zelf toch ook wel opgevallen zijn bij het plaatsen?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - www.arcovox.com

Ok Arco,ik ga me aanpassen,dank voor de tip.

Frederick E. Terman

Golden Member

Op 22 augustus 2018 22:13:47 schreef vergeten:
Ik krijg rare gedachten als ik ars... zie staan :)

Ja hoor eens, dat jij nou geen Latijn kent, daar kan dat woord toch niks aan doen? ;):)

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
vergeten

Golden Member

Ik kan er inderdaad niets aan doen! Maar ik heb dit gezien: :)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, en toch wordt het wel eens anders begrepen.
Lambiek

Special Member

Ach ja, waar het hart van vol is...... :)

@ TS,
Ja Jim, echt duidelijk is het niet. :)

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

"mischief" betekent "stoute dingen doen", dan is "ars-chief"... ???

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
LetterHenk

Golden Member

Ik heb geprobeerd het wat aan te harken. Het helpt een beetje... Ik kan het nu lezen, maar begrijp het nog niet.
Begrijpelijke tekst kan lastig te schrijven zijn.
Als je niet precies weet waarover het gaat of het jargon niet beheerst is een vraag of probleem natuurlijk ook moeilijk onder woorden te brengen.
Echter, leesbare tekst schrijven is in mijn ogen een kwestie van aandacht.
Structuur, spelling, leestekens, daar is niet iedereen even goed in, maar met een beetje (extra) aandacht kom je een heel eind.

Hoe werkt dit weer, heb dit vroeger gedaan, snelle en makkelijke methode en gaat dit sneller tegenwoordig?
Vergelijkbaar met 4g en 5g bij smartphones, ik gebruikte vroeger dropbox en externe harde schijf.
Ofwel is alles overbelast of moet je bij betalen voor grotere capaciteit of hoe lossen jullie dit op? Dringend een antwoord hebben.
Vroeger deed ik dit met kabel van smartphone naar pc. Toen daarna had ik methode automatisch ging met dropbox geloof ik. Kan iemand mij is een deftige oplossing geven?
Ik nam bijvoorbeeld fotos in brussel, als ik thuis kwam stonden die al op mijn pc en video filmpjes ook.

Ik geraak er niet meer aan uit. Hopelijk zijn er wat deskundigen of experten die mij goede raad kunnen geven.
4g en in het jaartal 2020 zou 5g de nieuwe norm zijn, 100 maal of 1000 maal snellere werwerkingstijd weet het niet meer.
Dit is voor belgie, of hoe is dat in nederland, ik wacht op advies.

Ik heb momenteel:
- Samsung SM-A520F 32GB smartphone, niet de duurste en beste materiaal natuurlijk.
- Medion pc MT 7
- Bose topkassen
- Bose 502c controller
- Nuke berhinger nu1000
- LG coputerscherm, kleine tv zelf hersteld, model is 32LE4500.

Action expresses priorities LH

Ok,goed gedaan,nu begrijp ik het en is het mij ook duidelijker.

Ok bedankt voor de tips,weer wat bijgeleerd,heb een andere externe harde schijf bijgekocht,SEAGATE Backup Plus Hub 8TB,heb nu alle filmpjes en videos overgezet en dropbox overgezet,problemen lijken opgelost te zijn.Iedereen bedankt voor de hulp.

maus0611

Golden Member

Heren ik heb het kleine vermoeden dat de TS met een vertaalcomputer werkt (startpost) en daarom de tekst slecht leesbaar is. Het lijkt allemaal verdacht veel op de grammatica van Aliexpress namelijk. ;)

JimA, gebruik jij google translate?

D'r zit ook een voordeel aan onbegrijpelijk schrijven. Als de moderators hadden begrepen waar het hier over ging, dan had er meteen een slotje opgezeten.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op 26 augustus 2018 21:40:53 schreef maus0611:
Heren ik heb het kleine vermoeden dat de TS met een vertaalcomputer werkt

Is wel een slechte vertaalcomputer. Een komma of een punt worden in de meeste of alle talen gevolgd door een spatie.

Bezoek mijn neefjes' site: www.tinuselectronics.nl

google translate,ja soms wel geloof ik.

Ik heb nu een nieuwe externe harde schijf gekocht,SEAGATE backup plus hub,8TB,en ik ga filmpjes en videos hier opzetten,en al die fotos en filmpjes die ik maak kom er dan ook na een tijd bij op.Dropbox staat er ook al op.

vergeten

Golden Member

Op 31 augustus 2018 21:53:59 schreef JimA:
Dropbox staat er ook al op.

Dropbox kan je NIET "op een harddisk zetten!"
Wel de files backuppen op een harddisk, maar dat is dus wat anders.

Lees nou eens wat je schrijft voordat je het post!

vergeten

Golden Member

Op 26 augustus 2018 21:40:57 schreef rew:
D'r zit ook een voordeel aan onbegrijpelijk schrijven. Als de moderators hadden begrepen waar het hier over ging, dan had er meteen een slotje opgezeten.

Dat is een goeie! _o_

Dit topic is gesloten