Bad Bentheim

Shiptronic

Overleden

08:30-16:00 HAM-Börse Geräteausstellung und Flohmarkt In der Sporthalle, Am Schürkamp und angrenzendes Schulgelände

bron: https://dnat.de/veranstaltungort/ wie gaan er nog meer?

als het weer redelijk lijkt , ligt het in de planning.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Hugo Welther

Moderator

De 25e is mijn eerste vakantiedag (drie weken).
De directrice generaal vindt dit vast niet passen in de route.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Het bezit van de zaak is het eind van vermaak.
pietplof

Golden Member

Pietplof gaat met zijn goede vrouw naar het umcg( groningen) voor een mri ( gelukkig routinematig) en zal derhalve onmogelijk in Bentheim aanwezig zijn.
In de Lichtmis zal ik jullie met genoegen begroeten.

festina lente
Shiptronic

Overleden

ik wacht het weer even af, maar dat ziet er niet goed uit , lichtmiss dan maar

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Zelfde hier. Is voor mij dichtbij genoeg voor een leuk fietstochtje. En op dezelfde dag ook nog een grote vlooienmarkt er vlakbij (achter het kasteel).

"Als er voldoende gaten tussen de buien zit, gaan!" was de gedachte. Niet dus - hele dag door regen. :(

Jammer dat ik dat ik dit topic nu pas lees, was heel afgelopen week op nog geen 15km afstand op vakantie. Kan CO geen kalender maken met beurzen en/of topic starters verzoeken "elektronica beurs" in de titel te vermelden. :(

Have you debounced your buttons today?
Shiptronic

Overleden

Vanwege het slechte weer ook niet gegaan, word dus de Lichtmis !

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ken die beurs niet, maar zag er op het oog te klein uit om 'ff' die kant op te rijden.

Maar idd, lichtmis is, na Rosmalen, toch wel de beurs die ik al jaren bezoek. (Komt bij dat t voor mij dichtbij is - goed 30min rijden)

Tidak Ada

Golden Member

Er bestaat nog steeds de link naar ON4LEA (Waarom staat die nog steeds niet onder 'links' onder NAVIGATIE?). Daar worden (bijna?) ALLE Europese beurzen in kalendervorm genoemd !!!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Shiptronic

Overleden

Thans Tidak, die link zocht ik pas all !

Ja jammer dat die niet ergens op de site geparkeerd staat :(

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Tidak Ada

Golden Member

Gewoon tussen je Favorieten in je browser zetten en altijd een back-up van je favorieten maken ;)

@Jeroen:
Plak die link er eens bij ;) _o_

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zondag 26 augustus 2018 17:21:56 (19%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Het is dichtbij... :-)
https://www.tubantia.nl/hengelo-e-o/herstart-voort-treinverbinding-hen…

Maar ik ben bang dat er heel veel rommel ligt en geen "nieuwe overschotten van componenten"

EDIT: het is al over. :-)

I love it when a plan comes together !

Op 26 augustus 2018 16:18:16 schreef Tidak Ada:
Er bestaat nog steeds de link naar ON4LEA (Waarom staat die nog steeds niet onder 'links' onder NAVIGATIE?). Daar worden (bijna?) ALLE Europese beurzen in kalendervorm genoemd !!!

Thanks.

Have you debounced your buttons today?
Frederick E. Terman

Honourable Member

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Tidak Ada

Golden Member

ON4LEA is duidelijk completer, zeker als het om het buitenland gaat.

Bijvoorbeeld het weekend na de lichtmis is er de grote beurs in La Louvière...., wordt bij het VERON niet vermeld.

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zondag 26 augustus 2018 21:55:09 (10%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Frederick E. Terman

Honourable Member

Dat lijkt misschien zo, doordat er nog drie dingen tussen staan.
Maar als je goed kijkt staat het er wel.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Tidak Ada

Golden Member

Oeps, over het hoofd gezien.
Helaas wat serieuze problemen met mijn visus.
Ikzelf vind dat overzicht van ON4LEA in ieder geval erg handig en vooral duidelijk.
Helaas heeft ON4LEA een en ander stevig afgeschermd tegen kopiëren, zodat je adressen en links steeds moet overtikken of middels een schermfoto moet bewaren. Eigenlijk een amateur onwaardig.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Frederick E. Terman

Honourable Member

Is dat wel zo?
Zelf geeft hij uitdrukkelijk aan (o.a. in een banner) dat kopiëren toegestaan is, mits met bronvermelding.
Bij mij werkt knippen en plakken gewoon.

En als ik op bij ON4LEA op een link klik, kom ik op de nieuwe site terecht. In een nieuw tabblad overigens.

Hier is een stukje capture hoe dat er bij mij uitziet.

ON4LEA Amateurfunk Termine FlohmÀrkte & Messen 2018_19 - Google Chrome 27-8-2018 13_39_04.mp4

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Tidak Ada

Golden Member

Sory, maar ik kan (al jaren) echt niets selecteren op de pagina's, noch in IE, noch in Firefox. Noch met de muis, noch met Ctrl-x, -c of -v.

Overigens is die link van jou een MP4-filmpje, dus zeker niet te selecteren...

Ook niet op de Java pagina. De links werken wel

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op maandag 27 augustus 2018 15:04:43 (22%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
mel

Golden Member

Voor de liefhebbers: er is zondag 2 september een mini-radiomarktje in Zuid-limburg, Berg en Terblijt, op het terrein van Haje electronics.
Dit is maar ik dacht 4 uurtjes. Maar voor de gene die er in de buurt zijn .:)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Arco

Special Member

Alles wat met kopieeren te maken heeft is daar inderdaad uitgeschakeld, ik kan ook niets selecteren...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Tidak Ada

Golden Member

Afijn, eerst de Lichtmis maar en het wekend daarop LaLouvière Gelukkig vallen die dit jaar niet samen....

Jammer dat Berg en Terblijt maar ½ dag is. Zou er best eens willen kijken. Is het een overblijfsel van de Dreiländertreff in Aken? Dat was altijd een leuke beurs

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Sine

Moderator

Berg en Terblijt is HEEL klein, iets van 16 tafels. Wel een leuk beursje, dat wel.