42PFL7404 start niet

Hallo,
Ik heb hier een Philips 42PFL7404 met chassis Q548.1E.LA.
1)Het toestel start onmiddellijk bij het aansluiten op het net met een pinkende witte led op de indicatieprint.
2)Na 15 seconden schakelt de backlight kort aan en terug uit (paar seconden);
De witte pinkende led verandert intussen naar Rood. Enkel gedurende 1 lichtflits.
Daarna pinkt de led terug wit voor een 15 seconden dan start het backlight opnieuw op.
Dit opstarten van de backlight en het pinken van de light herhaalt zich continu tot het net verwijdert wordt.
Het toestel is onbedienbaar, het kan niet in SB geschakeld worden.
Waar is de fout te zoeken? In de voeding? In de backlightvoeding?
Iemand een idee of ervaring met deze fout?
Met vriendelijke groeten
Camiel

Hallo
Graag had ik mijn vraag van hierboven hierbij aangepast: wat hierboven beschreven staat is hoe het toestel zich gedraagt terwijl het defect is. Wanneer het toestel koud heeft gedraagt het toestel zich als volgt:
De SB led is rood, bij het inschakelen gebeurt alles zoals het moet: het beeld en het geluid komen op en de witte pinkende led gaat uit.
Echter na 5 a 10 min komt er een gekleurd streepjespatroon op het scherm, terwijl de video verdwijnt. Onmiddelijk daarop een tik in de luidspreker en het toestel valt uit. Daarna start het op zoals vroeger beschreven.
Ik heb de luidpreker losgemaakt om zeker te zijn dat de tik uit de LS komt.
Ik heb ook de T-Con losgemaakt van de SSB wel geen beeld maar de uitschakeling gebeurt na de zelfde periode.
Ik veronderstel dat er iets verkeerd gaat in de SSB, maar SSB's zijn niet zo goed te vinden.
Heeft iemand een gouden tip om de SSB te herstellen? of heb ik het verkeerd voor?
Graag een helpende tip
Camiel

waarschijnlijk je beeldverwekingsprocessor welke los ligt. Reflow uitvoeren ALS dat al lukt . Je zou hem ook eens kunnen koelen want een koeler vonden ze niet nodig en dat ding wordt toch behoorlijk heet

Bedankt voor het antwoord.
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar reflow kan ik niet doen, en een koelplaatje verandert het probleem niet. Ik zal dus waarschijnlijk op zoek moeten naar een 2e handse print vermits die nieuw niet meer te vinden zijn. Zijn er firma's die reflow aanbieden?
Bedankt voor uw tijd
Groetjes
Camiel