het is armatuur afhankelijk of de lampen weer meteen aangezet kunnen worden,
de enige maar is, als de ignitor extern is, dan ontsteekt deze alleen met de voeding erop zetten, een in de lichtbron gebouwde ignitor herstart vanzelf. die grote lichtmasten hebben een externe ignitor, dus hier werkt het niet..
ze gaan dan wel tegelijk weer aan, heb dat al vaker gezien een hele trits kofferarmaturen die even een onderbreking kregen, meteen weer aangezet, en na een x minuten ging het tegelijk weer ontsteken..
een werkschakelaar in de kast die de boel bestuurt is altijd wel zo handig, ook bij onderhoud aan de lampen. ik heb dat vaker gemaakt op sturingen voor buitenverlichting, wisselschakelaar die ofwel op auto staat, ofwel op aan. de relaissturing vanuit de ldr via de wisselschakelaar laten lopen, op het maak contact een fase vanuit de besturing zetten.
bij onderhoud aan de masten zelf gaat de hoofdschakelaar van die onderverdeling of groep om, dus een 0 stand hoeft niet.