Retro industriële dimmer

Dit topic is gesloten

Wij zijn "Switch Lever" en wij zijn een groep studenten die een startup is begonnen voor dimmers. Wij vinden de huidige dimmers qua uiterlijk er "saai" en "simpel" uit zien en willen dus met ons product dit beeld veranderen. Dit doen we door de de dimmer een retro industrieel uitstraling te geven waardoor er een nieuw beleving ontstaat tijdens het dimmen van uw verlichting.

Voor ons validatieproces hebben we een enquête opgesteld waarin we wat vragen stellen over de dimmers. Hieronder staat een link naar onze enquête en hopen hiermee verder te komen met ons product. Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Switch Lever

https://www.survio.com/survey/d/A1U8I1W1O1H9Q9D9Z

Hallo. Halogeen is met één l.

Het lijkt wat laat voor een dimmer. Maar voor iets leuks dat Hue of Milight integreert met het nu weer verkrijgbare bakeliet-look installatiemateriaal zal allicht een markt zijn.

Hihi, ik zie het al voor me.
Vrouwlief zit in de salon, en roept 'Schat, doe jij het licht boven de eettafel even aan?'
Uit de schuur komen een paar harde contractor-klappen, en traag, met een alles doordringende 50hz brom zwelt een motorgeraas aan.
'Iets feller'
'WAT ZEG JE'
'FELLER! JA ZO'
'WIL JE NOG EEN KOPJE THEE?'
'JA DOE MAAR'
En manlief schept een kopje kokend water uit de watergekoelde voorschakelweerstanden-bak van de veldwikkeling-voorschakelweerstanden...

Nieuw! Haal uw authentieke Ward-Leonard Lichtdimmer in huis!

Humor daargelaten, ik heb bergen zogenaamde industriele lampen verkocht. Razend populair, maar ook enorm trendgevoelig. Over 10 jaar is er niets meer over van die markt.
Waar ik wel vertrouwen in heb, is écht bakeliet schakel/installatiemateriaal. Er is een duitse firma die alweer vrij lang bestaat die het nog maakt. Wel erg duur.
Maar de investering in mallen en persen is ook enorm hoog. Ik weet niet of er ruimte in de markt is voor twee bakeliet-fabrikanten.

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Dank voor de reactie! Dit is waardevolle feedback voor ons en we gaan hier zeker mee aan de slag!

GJ_

Moderator

Het forum is niet echt de plaats voor enquêtes. Hij staat er nu toch, dus iedereen even invullen :-)

Dit topic is gesloten