Ik kan niet inloggen bij Koffie Corner

Dit topic is gesloten

Heren ,

Ik wou een leuk verhaal kwijt wat met HF te maken had. Dus heb ik dit dan maar gepost on HF. Maar ik kan niet terecht bij die Koffie Corner omdat ik géén geld doneer. Maar ik kan voor zover ik weet nergens anders terecht om bv een leuk verhaal te schrijven. Misschien is het een goed idee om een vak te maken waar dit wel kan voor ons die geen geld bijdragen ? En dan is dat ook opgelost wat denken jullie ?

Dit is link waar ik eerder mijn verhaal had geschreven. Daar Forum » Algemene elektronica » Wounded in Action Part 4. past dit dus ook niet echt aangezien het wel degelijk met HF had en heeft te maken.
https://www.circuitsonline.net/forum/view/143049

En ik vind het toch best wel een klein beetje oneerlijk dat zij (ik dus ook) geen vak hebben waar wij onze verhalen in kwijt kunnen gewoon omdat we geen cent bijdragen. Daar heb ik het toch wel een beetje moeilijk mee eerlijk gezegd. Hopelijk kan dit veranderen ? dank alvast.

" Niemand is volmaakt. Wij maken allemaal fouten, omdat we mensen zijn geen machines " Herman
maartenbakker

Golden Member

Wounded in action lijkt me een prima plek voor een verhaal waar je gewond bij raakt ;)

Er wordt historisch gezien op dit forum altijd wel iets van off-topic getolereerd, maar dat is een service die de moderatoren absoluut niet verplicht zijn aan te bieden. Ik juich het dan ook van harte toe dat er een extra mogelijkheid is geschapen waar je volledig off-topic mag gaan voor zij die het forum een warm hart toedragen. Ik snap niet precies wat daar oneerlijk aan is, of het moest een geldkwestie wezen. Zoveel is een paar euro niet en alleen uit principe kun je moeilijk om extra'tjes vragen.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op 19 november 2018 02:34:27 (26%)]

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Hubie

Special Member

Sint en Piet zijn gelukkig weer afgetaaid naar Spanje. Heerlijk,10 maanden geen gezeik meer over Piet,groen zwart of oranje.
GJ_

Moderator

Op 19 november 2018 00:30:28 schreef Herman - Belgie:Hopelijk kan dit veranderen ?

Nou, ehhhh, zonder een uitgebreid overleg met de andere mod's denk ik alvast te kunnen mededelen dat ik een aan zekerheid grenzend vermoeden heb dat dit er niet gaat komen.
Maar voor 1,37 cent per dag mag je ook in de koffie corner en draag je bij aan de instandhouding van je geliefde forum. ;-)

Zie ook mijn uitleg elders.

Dit topic is gesloten