SmartWi smartcardsplitter i.c.m. Humax iHDR-5200C werkt niet.

Heb onlangs een SmartWi smartcardsplitter gekocht die niet lijkt te werken op mijn Humax iHDR-5200C harddiskrecorder.

Als ik de SmartWi clientcard in mijn oude Humax IR Fox C digitale ontvanger steek dan werkt dit prima maar zodra ik de clientcard in mijn Humax iHDR-5200C harddiskrecorder steek dan geeft hij eerst aan "E07 controleer smartcard" om daarna E06 te geven.

Heb al verschillende firmware versies geprobeerd, instelling "NO NULL" in- en uitgeschakeld maar ik krijg het tot zover niet aan de praat.

Wie heeft nog goede ideeën die ik kan proberen en zijn er mensen die ervaring hebben met een SmartWi in combinatie met een Humax harddiskrecorder?

probeer het eens op div sat forums.

groeten van apkay.

Op 8 december 2018 19:55:05 schreef Joentje1978:
Heb onlangs een SmartWi smartcardsplitter gekocht die niet lijkt te werken op mijn Humax iHDR-5200C harddiskrecorder.

Als ik de SmartWi clientcard in mijn oude Humax IR Fox C digitale ontvanger steek dan werkt dit prima maar zodra ik de clientcard in mijn Humax iHDR-5200C harddiskrecorder steek dan geeft hij eerst aan "E07 controleer smartcard" om daarna E06 te geven.

Heb al verschillende firmware versies geprobeerd, instelling "NO NULL" in- en uitgeschakeld maar ik krijg het tot zover niet aan de praat.

Wie heeft nog goede ideeën die ik kan proberen en zijn er mensen die ervaring hebben met een SmartWi in combinatie met een Humax harddiskrecorder?

Heb je de kaart er goed inzitten? ik meen dat deze juist andersom erin moet dan bij andere ontvanger/recorders..

300 gram motivatie -> kop van de hamer!

@ Chefke:
Daar had ik uiteraard al op gelet.

Heb versie 8 clientcards erbij die kun je op beide manieren erin doen deze hebben contacten op beide zijden welke met elkaar doorverbonden zijn.

Als een smartcard verkeerd om had gezeten dan had de Humax meteen met E06 gekomen.
Feit dat hij eerst met een E07 (controleer smartcard) komt geeft aan dat hij iets in de trant van een smartcard ziet.

Ben benieuwd of er mensen zijn die een SmartWi in combinatie met een Humax iHDR-5xxx werkend hebben.