Zendmast afbreken, nog niet zo simpel

Op 23 februari 2019 11:06:08 schreef grotedikken:
[...]
Helemaal mee eens. Je moet maar eens op MSN news kijken. De artikeltjes worden versnipperd in meerdere pagina's via half verborgen knoppen om toch maar zoveel mogelijk publiciteit door de strot te duwen.
En om verder lezen te stimuleren staat om de 10 woorden "geweldig, ongelofelijk, .." Het lijkt wel of Eddy Wally herrezen is. :-)

Ik lees ook met regelmaat het nieuws op MSN en ik heb géén last van die versnipperde reclames want adblocker is men beste vriend en die werkt voor mij heel erg handig en negers geen last van. Als je dat nu ook zou doen dan heb je ook nergens last meer van.

PS Ben het helemaal mee eens dat men TT overal de nek om draait net zoals de MG trouwens het zelfde liedje.

Op 23 februari 2019 11:30:54 schreef testman:
bij die nieuwssites helpt het om een adblocker te gebruiken. oa nu. nl heeft een zut reclame erop zitten, 25 blokkeringen in de eerste 3 seconden al.

Ik zit aan 230.023 troep via adblocker die ik gewoon niet zo , voel me een gelukkig mens. Maar ik weet wel dat als bv een radio of tv station géén reclame zou uitzenden ze moeten ophouden. Maar gek genoeg bv vroeger met Radio Veronica , Noordzee en veel later Mi Amigo vonden dat niet erg eerder zelfs leuk om te horen. En nu zou je de knop willen uit de radio rukken als je weer zo een K..T reclame hoort , heeft dat men onze leeftijd te maken of met het type reclame ?

Ik heb er geen antwoord op alleen weet ik wek dat het internet de nieuwe markt is voor die vervelende opgedrongen reclame en dat men heel erg boos is op adblocker ja want die zitten in hun vaarwater en daar zijn ze niet blij mee. Het is te vergelijken als ze je ramen zouden afsluiten met een hek ervoor dan denk ik dat je ook wel boos word ? maw das een beetje het zelfde dus.

PS Ga eens naar Google Translation (vertaling) daar lijkt het wel of adblocker de Tour de France loopt haha das lachen oh ja en het oude Hotmail nu Outlook mail daar lijkt het ook vaak een TVG (= trein met hoge snelheid)

buckfast_beekeeper

Golden Member

Op 23 februari 2019 12:27:42 schreef Herman - Belgie:
[...]
Ben ik wel met je eens , maar dat was voor een radio station en dit was voor ship to shore verkeer en daar zit wel een verschil. Das mijn mening. Omdat en een radio station maar een frequentie heeft waar men op uitzend en een kust station niet. Nou over smaak kan je niet twisten natuurlijk. Wij de fanaten vinden de zendmasten wel mooi , maar je hebt mensen die ze liever niet zien ook omdat men er niks van begrijpt.

Maar er hebben wel allemaal een Wandelende Graham Bell in hun broekzak zitten nou ik vind die masten dan niet mooi haha.

[afbeelding]

Die ze trouwens afgevoerd hebben in Frankrijk niet te geloven.

Julich zond uit op vele frequenties. Oa De VRT wereldomroep maakte er gebruik van. Stonden ook vele draadantennes in alle windrichtingen. Mooie foto's op wiki.

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.
evelo

Golden Member

Op 23 februari 2019 09:59:41 schreef Ledlover:
Het is verrassend, maar Teletekst is nog steeds best populair ondanks dat alles wat daar op staat, ook gewoon in een website te gieten is.

Misschien helpt het dat de hoeveelheid onzin (tussen het weer/nieuws/whatever) heel klein is. Geen reclame enzo. Puur de info die je zoekt.

Een leuke:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160430_02267151

Hubie

Special Member

@bfm,afbreken is idd een stuk moeilijker dan opblazen,opblazen is makkelijk zat,kijk maar:https://www.youtube.com/watch?v=0ZWWTRmOM28

(Pals,Costa Brava Spain,Radio Liberty)